Nekad 50cent | Ban överklagan [AFFE]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199107716031

Ditt Hex-ID: 11000014464b3bf

Vad är din discord tagg? Cent#5477

Vem var det som bannade dig? Anders Bergman som inte finns kvar längre

Hur lång tid var din ban? Perm ban

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Va inne på en anna server

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag spelade på en annan server.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Så jag gick in på en server för Unive var nere det var inte så att jag har tänkt att byta till den för jag skulle Aldrig Riskera att bli banande från Unive det är den enda server jag körde och den bästa servern jag har kört nåt som är konstigt var att han bara permbannade mig på Direkten han sa inte till mig att komma till support då blev jag lite Förvånad för vad jag vet ska man säga till personerna att komma support om dom kör på en annan server kan förklara hur det va egentilgen och jag ber om ursäkt för jag va inne på en anna server nu har jag varit bannade Ungefär 3 Månader och har Viljat komma tillbaka till Unive sen dess Eftersom det här är en Server som jag tycker om det är sköna spelare bra RP och gooa Staffs. jag säger det igen Jag ber om ursäkt att jag var inne på en annan server det var inte menningen att byta server vill bara säga det och Unive har jag kört på i 6 månader och skulle inte kunna tänka mig att bara sluta spela på servern. Och så ville jag säga att om man är inne på en annan server s

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Asså jag skulle nog säga Ja på den frågan för att han bara perm banna mig från ingen stans han tog liksom inte ens tid att säga till mig att komma till support och fråga varför jag körde på en anna server jag förstår att han kankse bli arg för jag var inne på en anna server men jag tycker Ändå att mig ska prata med personen i support vilket jag inte fick chans till.

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 2st powergaming och suntförnuft men dom blev nerlagda snabbt

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte gå inne på en anna sever när man har whitelist på unive och kör unive

Har du lärt dig någonting efter din ban? a det har jag gjort 100% och jag vill jättegärna börja Rpa här igen eftersom det finns inte en bättre fivem server enligt. Har försökt ta konttakt med många på servern men ej fått svar så skulle bli jätte jätte glad om jag får en chans att få gå med igen.

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka