Nekad 50cent | Ansökan till Servervakt [ SecretM ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Cent

Icke Medlem
Meddelanden
642
Reaction score
30
Vad är ditt namn i verkligheten? Melvin

Ange ditt födelsedatum 31 December 2006

Vad heter du på discord? Abdi#5477

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Varje Dag Från 11 Till 4 på Natten Varje Dag

Hur länge har du spelat på Multistaden? 3 Veckor

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Se Till So Det Inte Är några RDM Eller VDM Eller Failrp Och Så Alla Sköter Säg Och Håller Säg Till Reglerna Och Ingen Försöker För Smämra Servren Genom Att Köra Över Folk Eller Failrp Eller Göra Nåt Man inte Får

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Multistaden? Att Kunna Ta Bort Folk Som Förstör Och Inte Håller Säg Till Reglerna Och Det Verkar Va Roligt Att Va Sevrervakt Så Skulle Vilja bli Det

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Multistaden till en bättre plats? jag Skulle Kunna Reva Folk Som Blivit RDM Eller VDM Eller Och hålla Kol I Stan Det Så Det Är ingen Som Håller på Att Förstöra Massa Saker Och Holla Staden Ren Och Fin.

Varför ska just du bli servervakt? För Att Jag Har Varit Servervakt Tidigare I Andra Server Och Skulle Vilja Bli Det I Mutistaden För Den Verkar Va Jävligt Bra Server Och Är Snäll Mot Alla Och jag Är inne Hela Tiden Och Håller Kol Överallt Så ingen Förstör multistaden.

Varför vill du bli servervakt? För Att Vill Stoppa Folk Som Inte lyssnar På Andra och Folk Som Bara Lallar Runt Och Vi Ha Multistaden Ren Vill Inte Ha Massor Av Personer Som Förstör.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? /kick (id) /revive (id) /svban (id)

Är du whitelistad på serven? Ja Det Är Jag.

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Nej Varenda Ban Jag Har Fått Har Blivit Nerlagda För Att Dom Stämde Inte.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej Bara Multistaden

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka