Accepterad 4TTE | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4TTE

Medlem
Meddelanden
29
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/tellemhomie/

Ditt Hex-ID: steam:110000156033155

Vad är din discord tagg? 4TTE

Vem var det som bannade dig? LiamSwe27

Bild på banmeddelande: IMG_6592.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag tror att dem bannade mig för att dem tror jag provocerade ett annat gäng vilket fallet inte var så

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. det som hände var att jag stod på sjukhuset och bytade importer med en random kille, min vän antonio satt i en av mina andra bilar lite längre bort och bråkade med en annan kille jag vet inte vad som sades innan jag kom men när jag väl kom till bilen så sa han "du också sug den" och massa annat så jag trodde han skojade med mig så jag sa också sug du och sånt sen inget mer med det han körde iväg. min vän antonio körde min bil jag skulle gå och hämta vatten sen när jag kommer tillbaka till datorn så är vi utanför ett gäng hus antonio pratar med nån där nån sekund efter kommer det några stycken på surrons och skjuter mot bilen så jag ber antonio köra iväg för jag fattar inte vad som händer antonio dör men jag lever så dem kommer och riktar mot bilen jag går ut med händerna i luften och frågar vad som händer dem bär upp mig och tar in mig i deras garage (minns inte vad dem eller jag sa där inne) sen skjuter han mig, hans vän tar upp mig och dumpar mig i havet och jag blev väldigt provocerad för jag tyckte det var jätte dåligt RP utav dem att dem dödar en kille med krycka och jag vet inte vad jag hade gjort för fel mer än att provocera OOC med att skriva busunge (VÄLDIGT FEL AV MIG).

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. felaktig och felaktig skulle jag inte vilja säga jag provocerade OOC med att skriva busunge men jag tycker det var dålig RP från deras sida.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har lyckats ta god lärdom utav mina tidigare bans vilket innebär att jag inte blivit bannad på samma sätt efter det och när jag har hamnat i ett likande scenario så har jag kört därifrån.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? inte blivit provocerad och skrivit i OOC

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka