Nekad 4rce | Medlem ansökning [Esplund]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4rce

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad är ditt discord namn? Jedo Diga

Vad är ditt födelsedatum? 30 Juni 2005

Berätta om din karaktär. Min karaktärs namn är Gunnar Gunnarson och är 19 år, född och växt upp i område i litet utanför Göteborg, har en bakgrund som kommer ifrån hårt arbete och medelklass hem. Min karaktär är har växt upp med en omtänksam famlij där jag har 3 syskon vilket två av dom är brorsor som är jämnåriga vid åldern 23 år, har även en syster som är den äldsta av oss alla vid ålder 26 år. Båda föraldrar har varit närvarande sen födesle. Min karaktär har växt upp i ett Svenskt hem där man fick jobba för att nå sina mina mål. Gunnar är väldigt intresserade av fordon och har meckat på sin faders mekanik shop sen han var 9 år, vilket fick honom väldigt intresserade av fordon. När han var runt 16 års ålder valde han bygg linjen och hoppas på att få jobb hos en verkstad i Unive staden. Därifrån försöka klättra mig upp i yrket och få mer kunskap av just fordon.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra rollspel eftersom jag har mycket erfarenhet av rollspel. Jag kan komma med bra erfarenhet av rollspel genom att komma med långa scenarion där jag gör det roligt för båda parterna. Jag kan även bidra med social och roligt rollspel för att alla ska kunna ta en del av det och alla skunna har roligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man spelar för motpartens vinst menar man att man spelar för att ge motparten en vinst i scenariot där dom får en fördel eller får det lättare för dom att få en chans som t.ex att när man är i en polis jakt kan man göra något som ger poliserna en större chans att arrestera än.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja! som t.ex rdm som står för att döda någon utan andledning. Vdm innebär att man använder sitt fordon som ett vapen. COPBAIT inne bär att försöker på polisen uppmärksamhet, t.ex genom att drifta framför polisen för att komma i en polisjakt. Metagaming där man använder sig t.ex av discord för att kommunisera istället för att prata in game.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja! jag har tidigare vart medlem inom unive där jag bidrog till väldigt många scenarion där det var roligt för båda partierna.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej

Nekad.
Anledning:
Utveckla din karaktärs känslor

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka