Nekad 4rce | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

4rce

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Philip

Vad heter du på discord? jedodiga

Vad är ditt Hex:ID 11000010c8f3da2

Ange ditt födelsedatum 17 Juli 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. På vardagar kommer jag hem 16:00 och spelar fram till ungefär 22:30. På helger och fredagar samt lov osv spelar jag mellan 16:00 och 03:00 ungefär.

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1 år lite mer

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Kunde inte få in den men ungefär 2 gånger

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Det är en medlem som har lite extra ansvar ingame alltså den har perms, en servervakt kan tex banna en lallare som förstör ett scenario där den tex vdmar. Då kan servervakten sv banna den här personen och sedan skicka ut i banförlängning tror jag de heter så kan man förlänga bannen på lallaren.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att kunna underlätta för staffs och liknande så dem kan fokusera på större saker. Men har även alltid velat kunna bidra med något till servern så som att bli då servervakt eller så, har aldrig riktigt känt att jag vill bli staff då jag känner att det är ett litet för stort ansvar och jag vill kunna rpa normalt fortfarande och kunna fokusera på att rpa. Så känner att servervakt skulle kunna vara något man kan börja med i alla fall.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Abuse och korruption är nästintill samma sak, tex jag revvar mig själv efter ett scenario de är abuse och korruption eller att någon ber mig ressa dem utan en giltlig anledning.

Tillbaka