Nekad 4ogge | Medlem ansökning [Kinesen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

4ogge

Icke Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/id/-775/

Vad är ditt namn i verkligheten? Oscar

Vad är ditt discord namn? Oggee#4265

Vad är ditt födelsedatum? 17 December 2004

Berätta om din karaktär. Hej min karaktär heter Nils Nilsson han är 19 år gammal (född 2001) han kom till staden för någon månad sedan helt själv och är väldigt taggad inför att äntligen har flyttat hemifrån och börja om på nytt kapitel som en nybliven vuxen. Innan flytten han ett helt vanligt liv och gick i skolan som alla andra sina vänner i en liten by några mil utanför staden. han bodde med sina föräldrar och studerade med bilar inom mekanism och handel medans han jobbade deltid på postnord. Han satt alltid och pluggade och hade knappt någon fritid då byn var väldigt liten och hade inte något riktigt ställe att hänga vid, så nu när han har flyttat och har studerat klart så är han riktigt taggad på att skaffa nya vänner och ha kul! Nu har han sparat upp sig till sin framgång i nya staden och har till och med redan skaffat heltidsjobb inom postnord och bygger redan upp sin karriär till att bli anställd på bilfirma!

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag är rätt inne i roleplay och gillar att jobba mycket och hjälpa många människor, Denna server är väldigt aktiv i invånare och känner att de är perfekt då jag också är aktiv runt 70% av dagen, trevlig personal på tex bilfirmor , mekonomen som jag önskar kunna bli en del av det samhället och vara en lika trevlig och god medarbetare.

Vad är det som får dig att vara intresserad av just Unive? Det jag älskar med denna servern är att den skiljer sig från alla andra tex att det är alltid 100-200+ inne 24/7, och det är inte lika mycket bråk och failrp i denna server som det är i andra

Hur hittade du Unive? Hittade den här servern själv då det var denna som stack ut lite från alla andra svenska servrar eftersom det var så många inne, och förstår varför!<3

Vad har du för mål med ditt rollspel? Jag vill jobba som anställd på en bilfirma och sälja bilar då det ser väldigt underhållande ut!

Vad har du som mål att uppnå på Unive? att lyckas få ett riktigt jobb och uppleva och utveckla mina kunskaper inom RP och ha en bra stund som jag har haft dom senaste månaderna spelades på denna server!

Är du aktiv deltagare i andra servrar för tillfället? nej, kör bara på unive.

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Tillbaka