Nekad 4hzey | Chef-jobb ansökan [Mekonomen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4hzey

Icke Medlem
Meddelanden
652
Reaction score
17
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Mekonomen

Vad heter du IRL? Liam

Vad heter du på discord? 4hzey

Hur gammal är du? 06 / 17 år

Hur länge har du spelat på Unive? Har spelat på Unive ett bra tag, började spela runt 2020 under sommarlovet där någon gång. Sen så tyckte jag det var riktigt kul så jag la väldigt mycket tid på Unive och att utveckla min rp nivå så mycket som möjligt så jag kom upp i ungefär 2000 timmar på bara Unive. Men sen har det varit lite till och från spelade väldigt mycket ett tag sen spelade jag inget alls i drygt 1 år. Men nu under vintern hittade jag tillbaks till Unive.

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag strävar efter att som chef på Mekonomen-rollen på servern inte bara utveckla mig själv, utan också skapa en trivsam och engagerande arbetsplats för min personal och en positiv relation med alla spelare. Mitt fokus ligger på att bygga upp en kompetent och stark mekanikerteam där varje individ ges möjlighet att utmärka sig och klättra i rank, med chans till löneförhöjning för de som presterar exceptionellt väl. Genom tydlig kommunikation och öppna mötesrutiner strävar jag efter att skapa en arbetsmiljö där alla känner sig hörda och delaktiga. Utbildning och mentorskap kommer vara centrala för att främja kontinuerlig utveckling och skapa ett starkt arbetsteam. Teamaktiviteter och gemenskap, både inom och utanför arbetsplatsen, ska bidra till att skapa starka band mellan teammedlemmarna. Jag tycker det är viktigt att göra Mekonomen-rollen mer engagerande för spelarna. Genom att ordna roliga evenemang och uppdrag vill jag få spelarna att känna sig mer delaktiga och intresserade av vårt mekanikerarbete. Jag vill skapa en samarbetskultur på hela servern genom att samarbeta med andra ledare och grupper. Att sätta upp tydliga mål och erbjuda belöningar, tillsammans med att ha en balans mellan arbete och fritid, är nyckeln till att skapa en positiv arbetsplats där alla trivs och växer.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Under min långa period av rollspel har jag aktivt strävat efter att förbättra min förmåga och fantasi, vilket har resulterat i en utvecklad och unik rollspelsnivå. Jag har erfarenhet som Mekonom och har även innehaft ledande positioner som Biträdande Rikspolischef samt varit Gängboss för olika grupper. Genom dessa roller har jag skaffat mig bred insikt i ledarskap och förmågan att skapa en positiv arbetsmiljö. Mitt mindset och vilja att utmana mig själv har lett mig att engagera mig i olika roller och utforska olika "perspektiv" av rollspel. Som chef tar jag rollen på stort allvar och strävar alltid efter att göra varje situation intressant och rolig. I min erfarenhet som ledare inom olika jobb har jag utvecklat en stark förmåga att anpassa mig till olika roller och utmaningar. Min mångsidighet och ständiga strävan efter förbättring kommer vara till stor nytta i min roll som Mekonomen-chef på Unive.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag, men som mest på helgerna. Jag vet att det är viktigt att ha en engagerad chef på sitt jobb för att de anställda ska kunna utveckla sig själv så mycket som möjligt. Eftersom jag anser att "Chefs rollen" ska vara som en förebild för de anställda, de ska kunna se och lära sig utav han, han ska kunna lägga tid på att utveckla sina anställda för att det ska nå sin bästa förmåga. Därför kommer jag vara väldigt aktiv eftersom jag inser att "chefs" rollen är väldigt viktig roll inom ett yrke.

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut., kommer sträva efter nya mål då.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej

Har du läst våra Regler? Yes

Vidare till muntliga intervjun, du har 48h på dig att ta intervjun innan du blir automatiskt nekad, lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka