Accepterad 4G's | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

M_p3

Icke Medlem
Meddelanden
74
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Daniel

Ditt discordnamn: m_p3

Ditt Hex-ID. steam:110000117e8c5e6

Ange ditt födelsedatum 14 Mars 2000

Varför ska just du bli staff? Hej! Mitt namn är Daniel och jag skickar denna staff ansökan för min kunnighet, kompetens samt mogenhet när jag behandlar ärenden/besvarar personer.. Jag vill att spelarna på Unive ska känna sig säker på att det finns kompetenta staff som alltid finns där för dem, oavsett situation eller tid!

Jag har också fått väldigt positiva kommentarer från andra staff som "Bawo" eller "Troik" som rekommendrar att jag söker till staff för mina egenskaper, ärlighet och respekt som jag visar till andra..
Har även blivit kallad en "Support Warrior" av vissa helpers för min höga närvaro i support :)

Jag kommer att kunna bidra med min kunnighet, respekt, aktivitet och ambitiösa energi för att hjälpa spelarna av Unive samt se till så att servern utspelar i hög RP-Nivå..

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Jag tycker att folk som inte har ett motiv att RP(a) ska inte få spela på servern.. I min ärliga åsikt så tycker jag att det är ett väldigt pinsamt beteende när man söker till att bara förstöra andras RP och därmed sänker RP-Nivån i Unive.

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Tillsammans med staff och Unive spelarna löser vi problemet.. Utan kompetenta kamrater i staff teamet så kommer vi inte att ha möjligheten att problemlösa och jobba tillsammans med varandra. Detta kan sägas detsamma till spelarna.. Utan tillhjälpliga spelare så kommer vi inte att hitta de problemskaparna i Unive.. enligt mig så kan vi bara lösa problemet genom att tillsammans samarbetar staff teamet och Unive spelarna för att åtgärda de icke-rp motiverade spelarna.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Att vara besinningsfull, hedersam och viljande så borde man inte ha något problem med att agera professionellt i sin staff roll.

För mig så är det extremt viktigt att bemöta personer på ett professionellt vis så att dem får ett bra intryck och uppfattar att Unive staff har inget utrymme för "lall" samt "barsnligheter"

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Just nu så kommer jag att vara aktiv efter cirka Kl.3 pga att jag jobbar oftast lunch pass..

15:45-00:00 alltså 7-8 timmar.
Jag ser inga problem med aktiviteten som jag har att erbjuda bara att ibland så jobbar jag kvälls pass men då är jag istället aktiv från morgonen till middagen.

Hur länge har du spelat på Unive? "Member since Apr 10, 2023" Blev kickad från servern en gång så det stämmer inte helt..

Har du tidigare erfarenheter som staff? Jag har väldigt mycket erfarenheter som staff i rollspel.
Fivem [DOJ USA servrar] , Arma 3 , Gmod, DayZ ,

Under flera år så har jag samlat ihop väldigt mycket erfarenhet från andra servrar/spel respektive till staff arbete. Detta är till stor anledning varför jag är så kunnig inom staff ärenden samt hur jag ska behandla situationer IG (In game)

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Support, Servervakt

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag har ingen anledningen att förneka dem andra områden inom staff arbetet.. Just nu så är min preferens inom Support samt Servervakt arbete.

+REP känner han ig och verkligen har en väldigt bra rp plus kan han mycke inom grejer som jag ser i hans staff ansökan

-rep han sitter i dc och ber om + rep trycker inte att han passar som staff
Mer att jag bad om en kommentar från dig i ett meddelande på discord…. Förstår inte vart du får hela ”han sitter i dc och ber ” delen 😌

+++++rep stabil, Grym trevlig, trevlig, nöjsam, trivsam, skön, god, smaklig, tilltalande, anslående, mysig, agreabel, bekväm, dejlig, fager, fin, fägnesam, gemytlig, hugnelig, hugnesam, ljuv, mild, njutbar, njutningsfull, sympatisk, tillfredsställande, vilsam, empatisk, ambitiös, klarsynt, praktiskt, inspirerande, rolig, skärpt, stark, storsint, stödjande, taktisk, nyfiken, hygienisk, händig, glad, generös, förnuftig, fantasifull, effektiv, dynamisk, logisk, driven, diplomatisk, behärskad sansad, lugn, fattad, värdig, återhållsam, måttfull, samlad, kontrollerad, cool, disciplinerad, balanserad, besinningsfull, pålitlig, kompetent, saklig, pigg, ordentlig, tålmodig, social, omsorgsfull, observant, trovärdig, tolerant, motiverad, fingerfärdig, eftertänksam, dynamisk, kreativ, flexibel, positiv, utåtriktad, ordningsam, ödmjuk, noggrann, ambitiös, charmig, underbar, smart, optimistisk, begåvad, häftig, humoristisk, utmärkt, suverän, makalös, omtänksam, välvillig, vänlig, hygglig, intelligent, bra,

fett o flexa att man inte klarar av att rpa utan att hoppa support
Flertals Staff kan argumentera att jag är anledningen till varför över 50 krims har fått indraget krim.. Skammigt att du lämnar en sådan idiotisk kommentar och inte lägger till någon form av sammanhang.. Samt att du är den som kickade mig mitt i ett scenario eftersom du blev utkastad ur polisen station under en nedstägning..

Sen ser jag inte varför att hoppa support är en dålig grej med tanke på folk som dig inte vet hur man rpar
Skärmbild 2023-08-06 204522.png

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka