Accepterad 4FyrTakt4 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4FyrTakt4

Icke Medlem
Meddelanden
13
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198893761963/

Ditt Hex-ID: steam:110000137a405ab

Vad är din discord tagg? nummeruno777

Vem var det som bannade dig? Exritez

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Screenshot 2023-08-24 173840.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att han banna mig för korruption inom yrke men allt var misstag då jag skulle överlämna alla kriminella vapen till en annan station. Däremot så gjorde jag inte det och alla vapnen blev tagna och jag tänkte köpa kriminell roll och så fick ja se att jag var bannad. Pratade med exritez om det i support och han förstod mig och sa till mig att göra en ban överklagan som en bra staff hade sagt till en att göra. Och här är jag och gör min överklagan .

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Allt var misstag då jag skulle överlämna alla kriminella vapen till en annan station. Däremot så gjorde jag inte det och alla vapnen blev tagna och jag tänkte köpa kriminell roll och så fick ja se att jag var bannad. Förstår honom till 100% varför han tog beslutet och jag är här och gör en ban överklagan :D

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Mer som ett missförstånd då han inte visste vad syftet var och jag diskuterade det med honom i support och han förstod mig.
Säger inte att de va felaktig men mer som ett missförstånd :D

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Aldrig vart bannad förr

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Hade kunnat istället valt att INTE transportera de till nästa gång. Var väldigt dumt av mig och kommer inte upprepas.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, har lärt mig att jag inte ska vara efterbliven och transportera vapen till en annan polis station utan tillåtelse. Vapnen blev tagna och det kommer inte ske igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka