Nekad 4dde | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4dde

Icke Medlem
Meddelanden
10
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199447224376/

Ditt Hex-ID: 110000158a13038

Vad är din discord tagg? Addelina#6580

Vem var det som bannade dig? oddieffs

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-05-04 153831.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag inte använde /me när jag skulle hjälpa skadade pacienter. Kan skriva mer nere

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Direkt innan jag blev bannad så var jag vid den där gubben som säljde första hjälp saker och då så skulle jag äta så jag quitta. När jag var klar med att äta så kom jag tillbaka för att fortsätta jobba men då så när jag track på "Anslut" så stod de att jag blev bannad för Failrp.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var en felaktig ban för att jag använde alltid /me och jag kolla andning, puls osv så därför så är det en felaktig ban. Jag använde inte alltid /me som var väldigt dumt av mig men jag kom åt igen och skrev /me till varenda patient och försökte hjälpa dom. Jag kolla andning, pulsen, blodet och mer.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Mina tidigare bans har inget och göra med jobb men jag har blivit bannad för Röst efter karaktär och kränkning mot kvinnor. Jag tog mycket lärdom av de och jag sluta med det. Men nu fick jag ett helt annat ban som är felaktig. så om jag har eller hade gjort något fel så säger jag förlåt och jag ber om ursäkt av mina dumheter och för saker jag har gjort.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag kunde vaknat till och skräpt mig så att jag gör alltid /me när jag ska rädda en skadad patient. Jag skulle också sluta alltid använda Hlr som jag gjorde nästan hela tiden. och det tar jag allvarligt lärdom av.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig nu att jag ska jobba och vara exakt som en professionell sjukvårdare och hjälpa de skadade personer ute i staden. Med det menar jag att jag ska använda alltid /me och sluta alltid hålla på att göra hlr så att det ska gå snabbare för de bryts mot reglerna och det är absolut inte okej eller bra. Med andra ord.. Förlåt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Jag förstår till 100%.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka