Accepterad 4clux. | Ban överklagan [Philip]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

QURZ

Icke Medlem
Meddelanden
21
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199157562949

Ditt Hex-ID: 1100001475d4e45

Vad är din discord tagg? Leo Ali#0153

Vem var det som bannade dig? kommer inte ihåg tror han heter nosh eller nåt

Hur lång tid var din ban? permanent bannad blev jag

Var är du bannad? FiveM Servern, Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? permanent bannad på grundutav bannad från discord och då min kompis kollade varför jag bev bannad så stod det att jag blev bannad för scamming på en bil.

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att då jag skulle byta bil med en kille så stängdes min dator av på grund uta av att mamma drog proppen och då jag kom in igen blev dom as arga och trodde inte på de jag sa och då bannade dom mig

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skulle byta bil med en kille och så skrev han över hans bil på mig och då jag skulle skriva över min bil så drog mamma ut proppen och då stängdes min dator av och då jag skulle komma in igen så kom det 1 mod och blev jätte arg på mig och jag försökte förklara vad som hände men han trodde inte på vad jag sa och sen ville han att jag skulle joina ett dc samtal och då gjorde jag det och då började han skrika och så försökte jag förklara igen vad som hände och då blev han bara argare och permanent bannade mig och från discord

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. den var felaktig eftersom dom inte ville lyssna på min förklarning och att dom inte ens lät mig prata utan att dom skulle börja skrika på mig och kalla mig ljugare och sen bannade han mig från FiveM servern och sen discorden

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag blev bannad för att jag råkade combatlogga då en polis grepp mig för ingenting så jag blev arg och stängde av sen då jag kom in igen så blev jag bannad för combatlogging i 24dagar och då gick jag in i support och förklarade allt och visade ett klipp på vad som igentligen hände och då tog dom bort min ban, efter det så har jag lärt mig att först låta polisen göra det dom ska och barra lyssna och sen om dom gör något fel eller något så ska man gå support för dom kan hjälpa dig med vad som hände

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? vet inte riktigt eftersom dom inte ens lät mig snacka så blev det väldigt svårt att göra något efter som jag inte kunnde förklara vad som igentligen hände

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja det har jag verkligen

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja det gör jag

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka