Accepterad 4bbe1 | Ansökan till Servervakt [Kong]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

4bbe1

Icke Medlem
Meddelanden
51
Reaction score
8
Vad är ditt namn i verkligheten? Abbe

Vad heter du på discord? Abbe1#1268

Ange ditt födelsedatum 26 November 2005

Beskriv din dagliga aktivitet. Sön-Tor 16:00 till 00:00 ungefär
Fre-Lör 15:00 till 02:00 ungefär

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sen Mars 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 15 https://gyazo.com/8611607d6519a25be5a3e3d02d21e857

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt ska hålla kol på rp som är runt om han och se till att inte folk runt om han inte begår regel brott, och det kan han göra med hjälp av att kicka personen som begår regelbrott eller banna personen och skriva vad för fel dom har gjort. Om man ser någon som gör ett grövre regelbrott kan man banna personen och skicka klipp till staff som sen kan kolla vidare på det. Som servervakt ska man bara hålla kol så det runt om sig, man ska inte springa runder och leta fel som folk gör utan hålla sig till sin rp och om någon gör något fel runt om dig ta åtgärder.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt för att hjälpa folk som är nya till servern att förstå deras misstag dom gör och istället för att dom bara får en ban som kanske också hjälper dom att lära sig så kan jag kicka dom och förklarar vad dom gjort för fel. Jag kommer inte gå runder och leta efter folk som gör fel utan kommer att hålla mig till att se till att folk runt mig sköter sig och inte lallar eller förstör rp nivån. Jag vill att alla ska hålla en bra/hög RP nivå och följa alla regler då blir allt mycket roligare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är när man använder sina perms för ens egen eller någon annans vinning, abuse är t.ex om man hamnar i en skottlosning och dör sen använder revive för att vinna scenariot. Korruption är om ens polare t.ex gör ett regelbrott och man tar inte åtgärder på det för man känner personen.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top