Accepterad .

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

JJ Abdison

Icke Medlem
Meddelanden
49
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199101571643/

Vad är ditt namn i verkligheten? Johan

Vad är ditt discord namn? JJ Abdison #5100

Vad är ditt födelsedatum? 3 November 2005

Berätta om din karaktär. hej jj abdison han är 31 och är född i området han älskar sitt liv han har inga avbetalningar. just nu har han motorcykel och två bilar. JJ abdison arbetar som reporter men han vill få bättre jobb och mer lön alla gillar att skratta med han i servern han är jättesnäll mot alla han träffar jättelätt många nya vänner ibland när han mycket pengar brukar han ge bort lite till dom som inte är så rika. Han är inte snål han hjälper till med allt som behövs om någon har hamnat i en olycka osv. Han är glad varenda gång nästan ingen har sätt han ledsen. Hans intresse är att kämpa hårt med sitt jobb och köpa bilar det älskar han.

Varför ska just du bli whitelistad? Jag njuter av att spela RP, slappna av med mina vänner och hitta på roliga saker. Jag försöker alltid hålla en hög RP nivå och följa reglerna som finns på servrarna jag spelar på. Jag är en seriös kille som inte håller på fjantar runt och förstör för andras spelande. Mitt bidrag kommer vara en Hög RP som förhöjer allas upplevelse på servern, både min och andras. Jag vill bli en del av servern och bidra till den nuvarande höga nivån bibehålls och utvecklas.
Jag vill skaffa mig ett bra whitelist jobb så jag kan vara med och skapa och ingå i roliga scenarion.

Varför vill du just bli Whitelistad på denna server? För jag har kämpat och spelat länge på er server och jag gillar hur ni tar det seriöst. Det finns mycket att göra och de som är whitelistade gör ett bra jobb så tänkte jag ville också.

Hur hittade du Unive? Jag läste på era regler och så och ni tog allt seriöst sen testa jag och jag älska den.

Vad har du för mål med ditt rollspel? det är att varje gång jag ska komma in och spela så sen när jag har stängt så ska jag känna att det har varit en jättebra dag och jag har redan kommit till mitt mål flera gånger.

Spelar du på någon annan server för tillfället? Ifall så är fallet, vilken? Ingen faktiskt bara unive för jag känner alla tar det seriöst där.

Senast ändrad:
Tillbaka