Nekad 461krono01 | Medlem ansökning [Chicaucau]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

461krono01

Icke Medlem
Meddelanden
3
Reaction score
0
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199099323054

Vad är ditt namn i verkligheten? Ledion Svensson

Vad är ditt discord namn? SPEEDFAN#5027

Vad är ditt födelsedatum? 17 September 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Ledion Svensson han har haft en svår uppväxt och gjort några brott i livet men han har slutat med det. Han är 23 år gammal och han älskar bilar. När Ledion gick i skolan så fick han bra betyg för annars trodde han att hans föräldrar inte skulle vara glada på han. Men efter skolan så började han med sina brott och busheter. Han slutade efter 2 år och fokuserade i skolan, det var svårt för han men han klarade gymnasiet tog studenten och började högskolan. När han gick ut högskolan så träffade han en tjej men hans föräldrar gillade inte tjejen de trodde att hon ville åt Ledions pengar. De hade rätt, Ledion gjorde slut med hon direkt och insåg att det var svårt att hitta den rätta men tillslut gjorde han det han träffade den finase och mäst snällaste tjejen i världen, Sara. Med hon så flyttade han till staden Unive och byggde familj. Han söker nu jobb och han försöker hitta det bästa.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag har alltid letat efter ett spel där jag känner mig som hemma eller ute i Trollhättan. Jag vill också möta nya personer, nya personligheter och jag vill ha roligt.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan göra en bättre stad och jag kan lära mig bra saker till framtiden. Hur man skaffar jobb, hur man tankar bilen, hur man köper bilar, hela rubbet liksom.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man kan få andra ha roligt när man spelar i staden

Hur hittade du Unive? Jag hittade det genom Youtube den var en Youtuber som heter COSMO

Nekad, utveckla Vad kan du bidra med till serverns RP? & Varför ska just du bli Medlem på Unive? Försök igen om 24 timmar.

Din Medlemskaps ansökan har Nekats. Tråd flyttas till Medlemskap Ansökningar - Arkiv

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka