Accepterad 45ann | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

45ann

Medlem
Meddelanden
66
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199508830623/

Ditt Hex-ID: steam:11000015c4d399f

Vad är din discord tagg? fcgpt34/ 45an

Vem var det som bannade dig? Anti cheat bannad

Bild på banmeddelande: unive anti cheat.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att jag blev bannad eftersom jag råkade ha silent aimbot på när jag gick in på Unive . Det var absolut inte meningen att använda något sådant där – jag hade tidigare använt det på en "lallserver" för att skoja lite med en kompis. Jag glömde tyvärr att jag hade filen kvar när jag bytte server. Jag vet att det låter som en dålig ursäkt, men jag vill verkligen bara vara ärlig och förklara exakt hur det gick till. Jag har aldrig haft för avsikt att fuska eller sabotera på Unive. Jag ångrar detta till 110%. Jag kan inte förklara hur mycket jag ångrar det här misstaget – jag tänker på det varje dag. Det var varken värt det eller rätt, och jag vill bara få en chans att visa att jag har ändrats och att jag förstår konsekvenserna.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på en lallserver och skojade runt med en kompis. jag testade silent aimbot där för skoj skull. När jag sedan loggade in på Unive för att rpa, var det fortfarande aktivt. Två minuter senare blev jag bannad av anti-cheat. Jag blev riktigt ledsen och stängde ner direkt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var mitt fel inget snack om saken. Jag borde ha dubbelkollat mina filer. Jag har ingen ursäkt och tar fullt ansvar. Jag har blivit bannad förut, men det här var något helt annat och jag förstår nu att varje chans är värdefull. Jag vill verkligen be om förlåtelse och få en sista chans att visa att jag kan följa reglerna till punkt och pricka. Jag har varit bannad mer ett helt år och jag lovar att det kommer inte ske igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja, men det var för emoteabuse och det hände för över ett år sedan. Jag har lärt mig mycket sedan dess, och denna gång slog det verkligen hårt för det här var ett riktigt misstag som jag önskar att jag kunde ta tillbaka.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag borde ha kontrollerat alla mina filer innan jag ens tänkte på att logga in på Unive. Det här var 100% mitt misstag, och jag lär mig av det. Om jag får en ny chans kommer jag aldrig göra något liknande igen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja absolut. Jag har lärt mig något jag aldrig kommer glömma. Jag har förstått hur allvarligt detta är och att även små misstag kan få stora konsekvenser. Jag kommer aldrig mer röra något som ens liknar fusk . Jag vill bara spela seriöst och bidra till communityt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka