Nekad 443an | Medlem ansökning [Volle]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

443an

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Filip

Vad är ditt discord namn? WLAK

Vad är ditt födelsedatum? 5 September 2003

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Ahmed Mehdi, Han är född 2001-03-11 och växte upp i göteborg. han är en lugn person och väldigt hetsig på samma gång. Ahmed är ny till unive och vill bli en medlem. Hans mål med serven är att skaffa vänner och bygga ett kriminellt nätverk som ska heta "ML" Ahmed är en kriminell och kom in på den vägen på grund av sin tuffa uppväxt. Hans pappa dog tidigt i hans liv och hans mamma var alkolist. Ahmed kommer bara att göra bra ifrån sig i denna server och kommer ha väldigt kul.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan mycket om rp och Jag kommer hålla en bra RP nivå och kommer göra mitt bästa för att alla ska ha så kul som möjligt, Jag kommer framföra bra scenarion och samt ge ideer för att göra serven bättre. Jag kommer göra mitt bästa så att det blir så realistigt som möjligt.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Man ska hällre spela för att alla ska ha så roligt som möjligt istället för att vinna, Alltså inte tänka så mycket på att en själv ska vinna. eftersom det inte är poängen.

Om man är en tjuv och blir tagen av polisen sedan låter dem grippa dig så betyder det att du har spelat för mortpartens vinst i ett scenario.

Det gör så att ett scenario blir roligt ovasett vem som förlorar eller vinner.

Hur hittade du Unive? Min kompis rekommenderade den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka