Accepterad 42mk | Medlem ansökning (Skogsturkeen)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xgg

Icke Medlem
Meddelanden
32
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Marko

Vad är ditt discord namn? 42mk

Vad är ditt födelsedatum? 25 December 2008

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Adam Makelele. Han är född den 2 febrauri 2002 och är 22 år gammal. Han är ursprungligen ifrån Somalia, Mogadisho. Han flyttade till Sverige när han var bara 9 år. Han kom hit bara med sin mamma medan hans 7 andra syskon och pappa var kvar i deras hemland. Detta gjorde djupa sår i Adam och han behövde försörja sig och sin mamma på något sätt. Hans mamma hade ingen utbildning och inget jobb. När han var 12 år så var han ute på gatan, han beckna och tugga för att tjäna pengar till sin mamma. Han har alltid varit otänksam, men bara för till sin familj. Han var lojal bara till familjen och hade inga känslor till andra. Han har alltid haft intresse för fotboll, men det gick inte den vägen som han ville. Han jobbade upp sig inom den kriminella branschen och polisen hade span på han. Därför behöver han ligga lågt, han och hans mamma flyttade till staden Unive och vi får se hur det går för han nu.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med väldigt hög rp nivå i servern. När jag rpar är jag social och spelar för att ha roligt och inte bara för att vinna scenarion. Jag kommer kunna bidra med att skapa långdragna och sociala scenarion där alla kan ha kul. Jag kommer inte begå dumma regelbrott och inte heller spela efter powergaming, utan jag kommer spela för att ha roligt och vara social med mitt rpande.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Som jag har nämnt förut så komer jag spela för att ha roligt och inte för att vinna scenarion. Att spela för motpartens vinst innebär att man själv inte alltid behöver vinna varje scenario och låta motparten vinna så att alla kan ha kul. T.ex det kan vara att låta någon kidnappa dig för att utöka ert rpande.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, några exempel är: RDM, att man dödar eller slår någon utan något bakomliggande scenario. Metagaming: att använda information utanför spelet och rollspela på det. Copbait: att med mmmening försöka få polisens uppmärksamhet.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja det har jag. Har spelat FiveM sedan 2022 och har spelat på andra servrar men vill testa på Unive då det verkar se väldigt roligt ut.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej.

Senast ändrad:
Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka