Nekad 3y1o | Ban Överklagan | Bing

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? 11eylo

Vem var det som bannade dig? bing

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-06-05 180711.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för att jag metade när jag skulle bli upphämtad ifrån en skottlogsning vilket inte är okej och det var så himla omoget och själviskt för att jag förstör rp för andra spelar på servern vilket inte är okej samt så tycker jag inte att den är felaktig och att bing gjorde rätt av sig så att jag lär mig till nästa gången att det finns konsekvenser och att man får ta ansvar för egna handlingar jag beromursäkt för det jag har gjort jag kan lova att jag inte kommer att meta igen eller göra något regelbrott utan jag kommer att göra allt jag kan för att styra upp min rp nivå och hålla tag i de från och med den hära bannen kommer jag att bete mig och inte va en liten självisk äcklig korkad liten p12 utan jag kommer att bevisa för dig bing och andra staffs på servern att jag kan göra en både bätre och roligare rp och även en kreativ rp

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlosning på en motorväg för att det var sista utvägen med tanke på att bilen gick sönder när vi körde och sen där efter så sa jag till min polare att hämta upp mig vilket inte är okej för att vi satt och metade som som p12 som är så hatade men jag kommer inte göra om det för efter denna bannen så har jag lärt mig att inte meta vilket moteverar mig att vilja förbätra min rp med en vällutveklad roligt kreativ unik rp nivå som sagt kanske blev mycket fel men vill bevisa att min rp nivå går att få fram på nått sätt finns inne i mig och nu kommer den ut

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var absoult inte en felaktig ban med tanke på att jag har metat vilket inte är okej och kommer inte göra det igen för det leder bara till massa problem och onödiga bans för att ingen vill de staffsen vill bara vårt bästa så att de håller servern i goda händer och bing villde bara lära mig vilket jag har gjort efter min ban och det kommer inte hända igen och kommer också bevisa det för dig så som jag har bevisat på mina andra bans men kommer inte bli bannad på länge med tanke på att jag har lärt mig en står läxa att man inte får meta eller göra några regelbrott på servern

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag tar alltid lärdom av alla mina bans men jag vet inte vad som flög in i mig jag kommer att säkra att det flyger ut ur ena örat och kommer in ur andra örat att jag kommer behöva bete mig islället och nu om bing skulle unbanna mig ska jag bete mig på det bästa humöret jag bara kan och att jag måste använda mig av den rp nivån jag hade först när jag började på unive 1 årsen.
Kort fattat jag kommer inte göra om det jag gjorde med tanke på att jag borde istället bete mig och hade det inte kommer hända igen för att jag har lärt mig av min ban.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att inte meta utan sitta i vc och om polisen vill ta mig så får dem väll det för nu kommer inte inte handla om vapen bilar eller pengar eller annat skit nu kommer det vara att höja min rp nivå för att få andra på servern att bli som för att det ska bli roligt krväs det att alla måste sammarbeta för rpn vilket jag kommer göra

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har lärt mig att meta och att aldig ens tänka tanken att meta för det stället bara massa problem ban och tårar för jag var inte så glad när jag blev bannad nån tåra kom men skitsamma det jag vill komma fram till är att jag vill ha en andra chans att rpa igen idag och bevisa att jag har en vällutveklad unik rolig social rp så att till nästa gågen jag blir bannad för jag skylla mig själv och kommer vänta ut den men hoppas att jag inte blir det och du bing och andra staffs kommer att få se att min rp nivå har blivit bätre

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag beromursäkt för mitt betende och kommer inte hända igen snälla ber dig bara ge mig en chans till låt mig bevisa för dig att jag har en bra rp nivå och att jag kommer bevisa det

snälla kan jag få en chans jag har lärt mig en läxa att inte meta det kommer inte hända igen '

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka