Accepterad 3y1o | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? 1eylo

Vem var det som bannade dig? wux

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-13 192720.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för att jag hoppade ut ur bilen och började skjuta för först hoppade dem ut och snabbt in i bilen jag och mike jr trodde att dem skulle försöka kidnappa så jag hoppade ur bilen och skulle försöka kidnappa dem men en av dem hoppade ut i 10km och jag trodde att han skulle börja skjuta och han verkade inte vara kriminnel ens det varkade vara lallare som har tagit en gäng. Dock kan jag erkänna att jag inte visste vilka de va till 100% men gissade stort på att det var 64 men wux sa att man får aldrig skjuta kidnappa osv om man inte vet att det är finderna till 100% vilket är bra att jag fick veta så att det inte påverkar min rp nivå och jag då har lärt mig att man inte ska skjuta på några man inte vet vilka det är till 100%

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och min polare var på en motorväg då vi ser en gäng bil som vi har krig med vi väljer att åka efter dem då hoppar en av dem ut och in och vi trodde att han riktade så jag åkte efter han och vill kidnappa men han började åka in en låg hastighet iväg hans vän hoppar ut då väljer jag att skjuta han som var helt fel jag kunde istället kidnappa och gjort ett roligare scenario av det så att båda motpartens har det roligt och inte så att nån dör det var jette fel av mig att dessutom skjuta på en helt öppen motorvägg

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är absolut inte en felaktig ban då de stämmer att jag och min vän använde inte oss av en hög rp nivå som vi engtligen ska ha det var jette fel av oss och det var darför jag tog några dagar och väntade med att göra en banöverklagan för att vissa att jag kommer har lärt mig något

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har tagit lärdom genom när jag gör regelbrott så måste jag tänka 3 steg innan hur kommer det gå till tänk om jag blir bannad men i de här fallet så visste jag inte att dem var krim och att dem ens riktade men jag borde bara ha åkt där ifrån och ba stänga av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att bara åkt där ifrån för att jag inte var 100% säker på att dem ens riktade på mig när han hoppade ut ur bilen

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig om det är nån gäng bil som vi har krig med att alltid vara säker på att det är dem i bilen och inte några icke krim som åker runt i bilen och till och med att vara säker att dem ens riktar

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Jag väntade några dagar för att vissa att jag inte kommer göra om samma misstag och att det var afel av mig och att jag ska kunna få en ny chans nu för att nu kommer många röda dagar och jag vill helst rpa alla dem

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka