3y1o | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Eylo

Icke Medlem
Meddelanden
180
Reaction score
13
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199481896082/

Ditt Hex-ID: 11000015ab23c92

Vad är din discord tagg? 1eylo

Vem var det som bannade dig? 320

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2024-05-08 195919.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har blivit bannad för powergaming det jag gjorde som var fel var att köra ner för ett litet berg med gräs på och jag visste själv inte om att man inte fick köra ner för ett berg jag visste bara att man inte fick köra upp för ett berg men det är bra att jag blev bannad för det så att jag lär mig att man inte fick köra ner för berg med en icke off road bil

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var i en skottlosking och jag skulle hämta upp min vän och ta han till sjukhuset för att han blev smälld och när jag skulle hämta han så var 64 bakom mig och jag villde inte bli kidnappad så jag min tanke va att ta kroppen och dra genom att ta en liten genom väg sen så blev jag bannad men jag är inte alls ledsen jag är glad för att jag presis fick veta om att man inte får köra ner för ett berg vilket jag inte visste om så det är bätre att jag blir bannad för det än att det ska hända om om igen utan jag vet att 320 gjorde de så att jag lär mig av mina misstag

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Den är inte felaktig för att det stämmer att jag körde ner för ett berg vilket är ett regelbrott har jag lärt mig att om det är ett regelbrott jag har gjort så är det inte felaktigt utan jag bryr mig inte så mycke om bannen för det var ett misstag och alla gör fel

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit tidigare bannad och jag har tagit lärdom genom att tänka i för väg att om jag blir bannad är det mitt fel och jag får ta ansvar för det och denna gången visste jag inte att jag gjorde fel för det var ett litet berg när jag skulle åka ner ifrån men nu vet jaghh att man inte får köra ner för berg

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat gjort annorlunda genom att bara åka en annan väg till att hämta upp min vän istället för att åka ner för ett berg

Har du lärt dig någonting efter din ban? jag har lärt mig att man inte får åka ner för berg och att det är powergaming

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka