Accepterad 3upback | Medlem ansökning [Saabpro93]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

qtyd..

Icke Medlem
Meddelanden
11
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oliver

Vad är ditt discord namn? real3up

Vad är ditt födelsedatum? 15 December 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Mustafa Mohamed. brinner för att göra skinnad i livet och i staden. Han är en bra person i staden han är inte så kriminell som dem andra i staden. Han har varit med om en kidnappning innan men det gick bra med Mustafa. Han har alltid velat bli en chef på något jobb. På fritiden gillar han att umgås med sin familj och sina vänner, med betoning på familj, som går före allt annat, som tyvärr har det svårt med ekonomin. Hans föräldrars högsta dröm är att han ska bli framgångsrik och kunna försörja hela hans släkt. Efter mycket slit att försöka få jobb så blev han reporter. Mustafa har tänkt att gå över till den mörka värden om man säger så han har tänkt bli kriminell börja fixa vapen om någon gör något dumt liksom tillbaka till dem som gör saker till han. Dem dör... Mustafas mamma och pappa heter Fatema och Mohamed. Mustafa har fått 2 nya vänner Leo Och Abdi dem båda är jätte snälla mot Mustafa. Mustafa tror han är något typ ett getto men igentligen är han en nolla.Min karaktär heter Mustafa Mohamed. brinner för att göra skinnad i livet och i staden. Han är en bra person i staden han är inte så kriminell som dem andra i staden. Han har varit med om en kidnappning innan men det gick bra med Mustafa. Han har alltid velat bli en chef på något jobb. På fritiden gillar han att umgås med sin familj och sina vänner, med betoning på familj, som går före allt annat, som tyvärr har det svårt med ekonomin. Hans föräldrars högsta dröm är att han ska bli framgångsrik och kunna försörja hela hans släkt. Efter mycket slit att försöka få jobb så blev han reporter. Mustafa har tänkt att gå över till den mörka värden om man säger så han har tänkt bli kriminell börja fixa vapen om någon gör något dumt liksom tillbaka till dem som gör saker till han. Dem dör... Mustafas mamma och pappa heter Fatema och Mohamed. Mustafa har fått 2 nya vänner Leo Och Abdi dem båda är jätte snälla mot Mustafa. Mustafa tror han är något typ ett getto men igentligen är han en nolla.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag har mycket att bidra med till servern jag har spelat fivem i snart 3 år och har provat alla yrken jag är väldigt trevlig människa som respekterar alla och följer alla serverns regler jag kommer bidra med mycket social rp och roliga scenarion

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela så motpartren ska ha chans å vinna och man ska inte spela bara för sin egna vinst man ska istället fokosera på att båda partnera ska ha roligt i scenariot

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, jag har läst reglerna. Exempelvis: Fearrp, VDM, RDM och Meta gaming. Fearrp innebär att man inte värnar om sitt liv, VDM "Vehicle deathmatch" är när man använder sitt fordon som ett vapen. RDM är "random deathmatch" att man skjuter utan anledning/grundläggande scenario. Till sist meta gaming, det innebär att man använder ooc (out of character) information för en fördel i ett scenario, ett exempel är om din vän skriver till dig i discord var dom är, då får man inte använda den informationen in-game.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Jag har rpat cirka 5 år nu jag har testar på massa olika servrar och testat alla yrken tex polis sjukvårdare

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? jag gillar unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka