Nekad 3ts.1 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3ts.1

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199809769181

Ditt Hex-ID: steam:11000016e3d2edd

Vad är din discord tagg? 3ts.1

Vem var det som bannade dig? Tror jag står på flera bans men vad jag ser är klacksko

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag hade begått ett riktigt allvarligt regelbrott som aldrig kommer göra om

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag köpte kanske spoofern för 8 månader sen då jag va desperat och ville köra unive med vänner då jag alltid har tyckt att unive har varit riktigt roligt att köra på. Sen dess har spoofat lite då och då som jag ångrar enormt mycket men vet ej och jag kommer att få en sista chans och kan fatta varför jag inte får den.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det är 100% korrekta bans

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Innan jag hade använt spoofern så var jag inte bannad för jätte grova saker förutom vissa men majoriteten var powergaming failrp och suntförnuft. Vilket jag har lärt mig av

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat välja från början inte va så dum nog att köpa en spoofer för att kringå bans på unive då det bryter mot reglerna.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag verkligen hoppas bara ni liter på mig och jag kan få en sista chans.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Tror endast philp kan ta emot denna då han måste kolla upp genom min ip vad för bans jag har

Fattar verkligen om inte du kan lita på dig men kan bevisa det igenom att jag kan betala en summa för att försäkra om att jag inte kommer att göra om detta eller något regelbrott. Eller om du hade velat att jag ger dig någon typ av information som tillexempel vad det är för spoofer och vilka som använder den.Hoppas verkligen jag kan få en sista chans men fattar verkligen om du nu inte litar på mig. Ha en fortsatt trevlig dag:)

Är ej den bästa på att utveckla och skriva på bästa sättet så ni förstår. Men hoppas att ni fattar

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka