Inaktuell 3pac | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Stickan22

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är ditt namn i verkligheten? Oskar

Ditt discordnamn: 𝕺𝖌𝖌𝖊#5619

Ange ditt födelsedatum 22 December 2007

Varför ska just du bli staff? Just jag ska bli Staff eftersom att jag är mogen och har extremt bra rp erfarenheter inom Unive. Jag vet exakt hur rollen ska hanteras och min rp nivå är hög och jag kommer se till så att rpn utvecklas på många olika sätt. Jag kommer hålla koll på rpn in game och ser till så att alla sköter och att inga regelbrott förekommer. Det ska vara lallfritt och hög rpn nivå med kvalité i rpn. Jag kommer inte låta någon typ av sexism, nazism, eller rasism tillåtas i servern då det är en skada mot servern och det tolereras absolut inte i servern. Jag kan alla regler hela vägen från grundregler och krimregler. Jag skulle kunna utveckla den kriminella rpn och ta åtgärder på de som inte förtjänar att behålla krim rollen som till exempel att de spelar för pwg och att de inte gör någon nytta till serverns rp. Jag vill och kommer hjälpa folk i support när det behövs och jag kommer se till så att alla får den hjälpem de behöver. Jag kommer se till så att ingen kommer undan efter en servervakt ban. Jag kommer se till att förlänga sv bansen så folk inte kommer undan med grova reglebrott. Avslutningsvis så vill jag alltså göra servern till en bättre plats där alla kan känna sig tryggare samt så vill jag sänka regelbrotten på servern genom att sammarbeta med staffs.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Måndag: 10 till 02
Tisdag: 12 till 02
Onsdag: 13 till 02
torsdag 12 till 02
fredag: 10 till 05
Lördag: 10 till 05
Söndag10 till 02

Hur länge har du spelat på Unive? Jag började på server i 2020 men va inte medlem då men har spelat i jätte länge och jag har 1400Timmar på Fivem och det är bara nästan Unive

Har du tidigare erfarenheter som staff? nej men har kompisar som varit och är helpers så kan några kommands och dom heter Network Milan svensson Kråkan Emil Lundgren Cheppens fjonken och sen är jag servervakt och kan lite commands

/noclip man går in i noclip
/togglename man ser namn och id
/id man ser id
/spec man får upp en lista med alla spelarna man kan specca
/m (id) man skickar ett medelande till personen.
/svban man ger en timmes ban
/sqlban (id) (tid) (anledning) man ger ut en ban
/sqlunban (hex) man unbannar
/kick (id) man kickar någon och skriver anledning
/ped (id) man ger någon pedmeny
/skin (id) man ger någon skin
/ooc man skickar ut medelande till servern.
/freeze (id) man fryser personen
/unfreeze man slutar frysa personen
/who (id) man kollar roller på en person
/sc man skriver i staffchatten
/sv man skriver i servervakt chatten.
/spec (id) man speccar någon specifik
/goto (id) man går till någon
/dv och radie. man dvar en bil
/revive (id) man återupplivar någon
/giveitem (id) och item namn
/setjob (id) (job) (grade) man ger någon ett job
/addkey man ger sig själv en nyckel

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Jag kan jobba i alla områden men helst i Donation Kriminell men vill du att jag ska göra något annat så löser jag det :)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka