Antagen .3lza | Chef-jobb ansökan | Jönssons [Ralle] T

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.3lza

Aktiv Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
711
Reaction score
104
Vilken chefs-position ansöker du till? Jönssons

Vad heter du i verkligheten? Millie

Vad är ditt användarnamn på discord? .3lza

Ange ditt födelsedatum: 10 Oktober 2011

När fick du medlemskap på Unive? Ett år sen och några månader sedan.

Hur rollspelar du på servern? Kriminell

Berätta om du har några tidigare erfarenheter som kan hjälpa dig som chef Jag har tidigare varit anställd hos Jönssons och sedan varit Bitr.Chef på vanilla unicorn så jag har lite erfarenheter som kan hjälpa mig framåt med jobbet. Jag kan jobba administrativt och är väldigt aktiv ibland och försöker styra upp det med mitt privatliv. Jag har också varit sjv.ledning med det är inte jätte nära att vara chef på jönssons eftersom det är två olika miljöer men det kan också hjälpa mig med att kunna göra framsteg.

Vad är dina framtida planer kring detta jobbet? Jag kommer hålla ett möte om jag blir och se till så att aktivitet fortfarande finns hos anställa, annars rensar jag och söker nya. Jag kommer vilja att mer folk ska kunna köpa hus hos oss eftersom alla ungefär glömmer bort det och vi ska försöka göra det så bra som möjligt.

Hur kommer din aktivitet se ut, kommer du ha den tiden som krävs för att vara chef? Jag kommer lägga tiden jag har på jobbet, jag kommer försöka mitt bästa att strukturera det med skola/privat liv. Men det kommer se bra ut så som jag känner och vet.

Har du läst våra grundregler? Ja

Vidare till intervju. Du har 48 timmar på dig att ta den, innan din roll dras automatiskt, Lycka till.
Svara inte på detta meddelande med verken text eller reaktion, Tack.

Mvh, E27

Grattis!

Du har valts ut som chef till Jönssons fastighetsbyrå.

Hoppas att du kommer trivas!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka