Accepterad 3llee_ | Ansökan till Staff [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3llee_

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
3,344
Reaction score
412
Vad är ditt namn i verkligheten? Elle

Ditt discordnamn: 3llee_

Ange ditt födelsedatum 1 December 2006

Varför ska just du bli staff? Anledning till att jag väljer o ansöka till staff är att jag brinner för o hjälpa till me utvecklingen av rpn på servern. Jag märker att det finns saker som går o förbättra inom rpn på servern, speciellt när det gäller att försöka hålla en sån hög rp nivå som möjligt.
Min förmåga att förklara och hjälpa andra kommer att vara till nytta (enligt mig) för både nya och "erfarna" spelare som behöver hjälp inom rpandet. Jag är övertygad om att om jag blir staff kan jag bidra till en positiv och stöttande miljö där alla kan utvecklas och få ut det mesta av sin RP-upplevelse här på unive. Jag vill ta mycket av min RP-tid på att hjälpa spelare som behöver/vill det. Att vara staff här på unive ger mig möjlighet att vara en del av ett staff team som arbetar för att göra servern ännu bättre och mer seriöasre för alla som spelar här. Jag är en rättvis person o jag vill alltid dra rättvisa beslut, så jag kommer alltid lyssna på båda parternas delar av sceanriot till exempel. Jag är en person med tålamod så jag kommer låta folk ta sin tid o hjälpa dom så gott jag kan. Jag kommer ta ansvar som staff här, jag kommer även att lösa problem på ett professionellt sätt så det blir så bra som möjligt.
Jag kommer bidra med mycket hjälp men t.ex ´genom att specca massa scenarion, specca piren osv. kommer även hjälpa till inom support,rp o jobb delen då jag tänkt att jag vill jobba inom dessa ansvarsområden.
ska försöka hjälpa till så mycket jag kan med att förbättra serverns rp o få stopp på dom som ej kan sköta sig.

Vad tycker du inte fungerar på Unive? Finns några saker som ej fungerar o några av dessa är powergaming,social rp samt sunt fönuft. Aldelles för många som bryter motr dessa regler då flera inte rpar på sina skador o tänker inte logiskt när dom gör saker. För många som går runt me mask på sig på allmänna platser o vägrar ta av sig den

Hur ska DU, tillsammans med övriga Staff Teamet lösa problemet som du nämnde ovan? Vi ska ta itu me detta genom att specca oss fram till regelbrott som sker men även hålla koll i reports för o se om nån informerar om problem som händer osv. Vi ska även hålla koll i support om folk nämner regelbrott osv o så på sätt ta tag i det. Sen ooc så ska vi lösa problemen genom att kommunicera me dom som gjort regelbrotten samt få höra deras sida av det hela. sen efter det komma fram till åtgärder.

Hur agerar man professionellt sin staff roll? Hur viktigt är det för dig att agera professionellt? Det är väldans viktigt att vara professionell inom staff arbetet då vi ska agera nån slags förebild för personer på unive. man ska kunna lösa problem på ett proffsigt sätt o inte "lalla", inte abusea sin roll som staff,ha respekt mot alla.

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Jag kommer vara aktiv 6-7 timmar per dag när sommarlovet är slut, men just nu e jag aktiv från 15-04, jag har mycket tid för staff arbete.

Hur länge har du spelat på Unive? Jag har spelat på unive sen den 11 maj 2023, det vill säga snart 3 månader.

Har du tidigare erfarenheter som staff? Ja det har jag. Jag sitter som medlemskaps ansvarig just nu så jag kan alla grunder,commands etc. Så jag känner att jag kan relativt mycket inom staff arbetet här.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Näee inte direkt, men sitter helst på dom områdena jag markerat ovan.

Senast ändrad:
Välkommen till teamet.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka