Nekad 3kr | Ban överklagan [Eddie]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3kr

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/420BlazeMyWeed420/

Ditt Hex-ID: 110000137378a19 (Hex)

Vad är din discord tagg? 3kr#0009

Vem var det som bannade dig? Flame

Hur lång tid var din ban? permanent

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? you bannd from this guild

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet faktiskt inte då jag inte va så insatt i anledning då jag blev bannad men min kompis hamnade i en diskution med Flame som slutade i att min kompis blev bannad ifrån discorden sen efter ett tag blev jag också bannad fast jag inte va delaktig i diskutionen dock hade min kompis nämnt mig i derras snack sen då blev jag bannad har försökt fråga om anledning till min bann men inte fått något svar av staffsen samt när jag gör ansöknigar blir jag nekad svårt för mig o kunna göra en bra ansökan då jag inte vet grunderna till min bann men hoppas ni förstår min sitvation då detta är min main server o lite segt att man inte kan spela helt ut när man fått en sånhär ban ifrån discorden

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Min kompis va i en diskution med Flame då min kompis blev bannad ingame o i scenariot han blev bannad i blev jag också bannad i för lall/suntförnuft o tog mig lärdom av den bannen o då skrev min kompis till Flame om min bann med varför jag fick ban för jag hamnade i slagsmål ingame o fick ban för de i 2 veckor då frågade han sen hamnade dom i en diskution om allt med hans ban samt min sen försvann jag ifrån discroden o kommer tillbaka för att snacka med min polare då o då va jag vannad ifrån discorden sen dess har jag försökt få ett riktigt svar på varför jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag vet inte men kanske både och därför om jag blir nekad på denna ansökan så hade jag iaf viljat få en vettig anledning sist fick jag anledningen att inte mitt problem

Hur många tidigare avstängningar har du? 3

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja det har jag cop bait men gjorde en unbann ansökan o blev godkänd men de va mer lite fel ifrån båda paterna jag pekade finger till en polis som nästan kört på mig tidigare sen när han körde förbi mig så pekade jag finger o fick ban för cop bait

svban för admin abuse men det va för dom trodde jag lagade min kross med någon admin meny när jag jobbade för falck

Lall/Suntförnuft/Discord ban: Detta är denna bann jag ansöker om nu är unbannad ingame men blev ju bannad ifrån discorden därför gör jag en ansökan

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske inte varit så stressad över de o kanske tagit tag i detta direkt o pratat med lite högre uppsata inom staff teamet

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja jag har lärt mig en hel del och om jag nu hade blivit unbannad hade jag kunnat gå tillbaka till riktigt rp igen som att kunna söka något jobb o inte bara åka runt o snacka med folk men vi får se hur denna ansökan blir

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka