Nekad 3kr | Ban överklagan [Bosse]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3kr

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/420BlazeMyWeed420/

Ditt Hex-ID: 110000137378a19 (Hex)

Vad är din discord tagg? 3kr#0009

Vem var det som bannade dig? Jag vet inte direkt men tror flame

Hur lång tid var din ban? perma

Var är du bannad? Discord servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? du är bannlyst ifrån denna discord

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? jag vet inte det direkt då en kompis till mig blev bannad sen efter en stund blev jag bannad

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. en kompis till mig blev bannad ifrån serven sen frågade han staffen som bannade han varför han blev bannad sen va de är liten diskution om det sen så va de inget med det han blev bannad ifrån discorden sen skulle jag kolla logsen eftersom jag jobbade inom Marija lisas så skulle kolla hur de går för jobbet o då va discorden borta så skrev jag till en staff o han skrev till mig att han inte har något med saken o göra o va inte så speciellt vänligt emot mig som att han inte bryr sig emot sitt community sen fick jag aldrig svar o nu gör jag en unbann ansökan då jag inte ens vet varför jag blev bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. ja det tycker jag då det inte finns någon anledning varför jag blev bannad eller om dom råkar banna fel o har inte ens fått en anledning varför jag blivit bannad har ställt frågor med men inga svar finns

Hur många tidigare avstängningar har du? 2

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. ja men 1 har varit fel aktig o har blivit unbannad av den sen blev jag det igen för typ copbating men staffen som speccade mig förstod inte vad som hänt i scenariot

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag vet inte ens varför jag blev bannad så vet inte hur jag ska svara här

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag har lärt mig lite om min tidigare ban

Har du läst våra regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka