Nekad 3Hunna | Medlem ansökning [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3Hunna

Icke Medlem
Meddelanden
1
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jakob

Vad är ditt discord namn? 3hunna__

Vad är ditt födelsedatum? 30 April 2007

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Stig Hjalmarsson, 25 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Omtänksam, karismatisk och envis

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: 2000 30 april klockan 19:29 föddes en liten pojke vid namn Stig, han hade en svår uppväxt och mådde dåligt, på grund av att pappan vad med om en hemskt bil olycka 2004. Då en mörk kväll då han var på väg hem från jobbet och mötte på en älg, och krockar ordentligt och... ja han klarade sig inte den natten. men det är inte allt, utan Stigs mamma hade också ont om pengar Stigs mamma mådde inte bra och Stig mådde inte heller bra på grund av att det inte ofta fanns mat på bordet. men sedan vid 7 års åldern så började Stig fundera och började hjälpa sin mamma och till och med så gick han ut och samlade pant och fick väldigt mycket pant, och hjälpte andra också. Stigs mamma blev väldigt stolt, och sedan säger Stigs mor : du kommer att växa och bli en snäll och omtänksam när du blir större. så som du gör nu kommer du också göra när du blir stor. ge inte upp! och ja så fortsatte Stig tills han blev 21 år. han har alltid vart intresserad av att ha det ordning och reda hjälpt folk och vill att det ska vara bra och fint i staden. men när han väl kommer till 21 års åldern så bestämmer han att försöka jobba på Qpark. och nu är han här och försöker få jobb!

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kan bidra med mycket, jag är en mogen och snäll person. jag kan ta kritik och kan ge respekt till alla. jag kan visa rp så alla kan förstå vad rp är på ett enkelt och lärsamt sätt. jag lallar inte utan Rpar med mogenhet. jag vill förbättra denna server från som nu till en server man verkligen vill spela på.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man aldrig ska spela för makt eller pengar utan för rps skull. man ska alltid visa i scenarion att man visar god rp för servern och visa servern som en bra server istället för att ta och ta och spela för makt och pengar.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Negativt.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Combatlog - Att lämna spelet eller servern för att undvika ett scenario, Copbait - Att försöka få någon eller flertals uppmärksamhet i onödan. Endast för det är kul eller för att störa deras arbete.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej då :)
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top