Nekad 3Hg | Ban Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

manualchecked

Icke Medlem
Meddelanden
161
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199486135351/

Ditt Hex-ID: 11000015af2ec37

Vad är din discord tagg? Blacky100

Vem var det som bannade dig? Berra

Bild på banmeddelande: vdszfaf.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag sköt polisen när de valde att inte gå med på våra krav samt för att dom bröt mot tidigare förhandling vilket jag tycker är absurt av de.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo vi blev stormade och vi försökte göra det bästa av situation så vi tog en polis som gissla varav vi förhandlade med polisen vilket jag tyckte gick utmärkt tills jag insåg att dem inte förföljde kraven som vi gick med på vilket var att dom skulle dra så fort vi släppt polisen men dem stack inte utan dom väntade kvar. Vi hade en vän som va utanför och tog en polisgissla åt oss och kom till oss vi försökte förhandla med dom igen men dom va svåat att förlita sig på då dom ej hade förföljt deras tidigare krav sen så släppte vi den andra upp men dom sa dom skulle ändå göra insats därav valde jag att döda gisslan då dom inte gick med på vårat krav och insatsledaren sa de själv till mig via telefon.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det är svårt att bedöma denna sist på 23 sekunder av ett klipp när scenariot vara i lite mer än 1 timme, det sista jag ville göra va att skjuta polisen men när dom bryter förhandlingar och sedan ska göra insats när vi har deras kollega är absurt. Dom rpar inte på att vi har chansen/rätten till att döda polisen och det är helt stört enligt mig. Dom värnar inte om deras kollegas liv. Jag skulle förstått dom om jag ställde orimliga kvar men det gjorde vi absolut inte.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. En del bans men mycket från 2022, 2023.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det är en riktigt svår fråga, vad ska jag göra när polisen inte går med på rimliga krav. De är ju inte realistiskt att jag bara släpper han utan att få något tillbaks. Dom vill göra/planerar INSATS när vi har deras fuckin kollega hur tänker dom där? asså vad ska jag göra ska jag kolla på deras kollega när dom stormar oss. Dom får smaka lite på sin egna medicin att dom inte vinner scenariot.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Osäker om jag är helt ärlig riktigt fel av polisen kan hänvisa klippsen nedanför, men problemet är ju att de står ingen tydlig regel om vad man får göra om polisen ej går med på kraven ska jag ändå släppa gisslan eller döda gisslan jag kan ju inte ba låta han leva om dom kommer in stormandes och dom leker att han är odödlig.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Här är klippsen, har även en bild från vad en polis tyckte om hans insatsledares beslut under detta scenariot men kan ej infoga den här så jag skickar den till dig i dm.

Här är regeln angående där polisen måste förfölja deras sida av dealen men det gjorde dom inte sen va det även dom som inte ville förhandla andra gången vilket man ser i klippet.

§ 4.3

• f. Förhandlingar
    • Vid förhandling där Polis och Kriminella kommer överens om sak, ska saken hållas. Detta innebär att vid t.ex. rån, där en förhandling görs, då ska dealen hållas från båda parter.

Ifall min plan va att skjuta polisen bara så skulle jag gjort det med första polis gisslan!?!?
Men polisen lura oss och valde att ljuga.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka