Nekad 3Gugge | Medlem ansökning [Roziii]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3Gugge

Icke Medlem
Meddelanden
5
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Alex

Vad är ditt discord namn? 3Gugge

Vad är ditt födelsedatum? 14 Februari 2010

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Elias Eriksson och han har nyss fyllt 20 år och han har intresse för gaming fotball. och när han va liten gick han it i skolan och han har många känslor och endå är han tuff han är snäll och han gillar och hjälpa till med saker och han gillar och göra roliga saker och han är en person som alltid har varit intresserad av att lära sig nya saker och utforska världen runt sig. Min karaktär gillar att träffa nya människor och att ha meningsfulla samtal. Min karaktär tror att det är viktigt att lyssna på andra och försöka förstå deras perspektiv. och han har många kompisar oc han har lätt att skaffa nya kompisar och han gillar fotball och bilar. och lite till han har 1 bror och han bor i hus det va litet det huset så dom hade it så mycket plast att va på och hans pappa va inne i droger och han va med i gäng och fick se sin egna pappa döda en kille för den fösta gången och han bor it med mamma varje vecka 1 vecka pappa 1 vecka mamma och han gillar it sin egna pappa för han va krim och Elias är en snäll person. Och han älskar bilar med. Och nu när han är 20 år då börja han med droger efter det så börja han med... Bankrån och han blev krim som sin pappa han gick med ett gäng ligan gjorde bankrån juvelrån bil rån dom rånade en båt med pengar i och polisen vill veta villka dom va. dom va snabba smarta och dom hade tugna vapen. Nu skulle det hade något jättestort Det va att Storma Polis Huset. dom tog en dator med allt i och sen efter det några år senare. Stormade Dom Securitas. Sen tog Polisen Dom alla.

vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med bra RP nivå till servern för att skapa fina och roliga scenarion, jag ska försöka hålla min RP nivå så hög som möjligt

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Motpartens vinst i ett scenario innebär att båda partnerna ska ha roligt i ett scenario inte bara 1 så både han som har mer makt i den stunden och den andra som inte har

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Rdm random deathmatch Innebär att döda eller slå andra spelare utan giltigt bakomliggande scenario. Vdm det är att använda en bil som ett vapen. combat loggning att du loggar ut eller försöker kringgå ett pågående scenario fearrp. något du hade gjort irl. nlr att du kommer ihåg vad som hände innan du dog. och det mycket mer regler

Har du någon erfarenhet inom rollspel? ja

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej

Senast ändrad:
skrev snabbt så det finns lite fel stavningar.

Nekad.
Anledning:
1 ansökan per 24timmar.

Du får ansöka igen idag 19:00. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka