Nekad 3_kr | Chef-jobb ansökan [Kasper]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3kr

Icke Medlem
Meddelanden
34
Reaction score
0
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Wille Eriksson

Vad heter du på discord? 3kr#0009

Hur gammal är du? 16

Hur många timmar har du på Fivem? 2600

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Min karakär ingame har alltid varit intresserade i olika slags fordon från bilar till motorcyklar och mopeder och såg att det fanns ledig just nu så tänkte slänka iväg en ansökan själv personligen så gillar jag bilar och motorer älskar att kunna prata med folk kunna bygga upp Falck på nytt skaffa bra och aktiva anställda då samt att bygga upp en seriös firma och inte få lall inom den

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Har jobbat som mekaniker i andra servrar innan samt har jag jobbat på falck innan så vet hur yrket och allt sånt funkar jag vet hur allt funkar inom motorer ingame och irl kan det mesta med kostnader också då man själv har åkt på några saftiga frakturor men iaf jag har en hel del erfarenheter inom yrket

Berskiv din karaktär? Min karaktärs namn är Ahmed Daya han är en ung kille som jobbar på vianor där trevs han o älskade att kunna hjälpa folk men då han är mer intresserad av Motorer och inte att styla så sa jag upp mig själv och va arbetslös ett tag för att se hur jag skulle gå till vägar sen så sökte han till att jobba på bilfirman o jobbade bra där sen slutade han, Ahmed är väldigt intresserad av motorer han äger själv en hel del bilar där han gör om i motorn och lagar dom han har även hjälp folk med sina bilar när t.ex något inte funka som den ska så har han alltid kunna ge tips på hur han ska lösa det. Ahmed har alltid varit en lungn o snäll man som brinner för bilar och älskar att jobba och att fixa i motorn

Hur ofta kommer du vara inne? så ofta jag kan men typ måndag - fredag 14-24
och på helgerna så är det olika om jag ska iväg eller göra grejer men när jag har chansen så är jag inne

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja det skulle jag då det bara är ett jobb men visst lite tråkigt skulle det vara men finns ju andra möjligheter på jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej bara Unive

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka