Accepterad 38k Baby | Medlem ansökning [Bollpod]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

38k Baby

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Emil

Vad är ditt discord namn? Olle#7615

Vad är ditt födelsedatum? 13 Augusti 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär, Kevin Perez, har haft en svar barndom då hans föräldrar skilde sig när han var liten. Pågrund av detta hamnade han I svåra livssituationer, men han bestämde sig för att inte ge upp. När han var 12 år började han dela ut tidningar för att skaffa pengar och när han blev äldre började han jobba pa McDonald's. Med pengarna han tjänade sparte han upp till ett hus och en bil. Han började med att hyra ett rum pa ett hotell för att sova, men han fortsatte att jobba härt tills han fyllde 18 är och kunde köpa en bil efter att ha tagit körkortet.
Efter det började han leta efter sin papa, som hette Andrez Perez, och började jobba som postbud sa att han skulle kunna leta efter honom medan han delade ut post. Till slut hittade han sin pappa, men tyvärr var han pa sjukhuset efter att ha blivit skjuten och det gick inte att göra något för att rädda honom. Kevin var tacksam att hans mamma, Lisa aronsson, var där med honom pà sjukhuset.
Efter det köpte Kevin ett hus tillsammans med sin mamma, men hon var gammal och läkarna visste inte hur länge hon hade kvar att leva. Kevin och hans mamma var ute tillsammans flera gånger, men den tredje gaågen fick hon plötsligt ont i hjärtat och Kevin körde snabbt till sjukhuset med sin bil. Tyvärr dog hon innan de hann fram. Historien om kevin visar pá hans envishet och vilja att övervinna svårigheter och ända hålla fast vid familj och kärlek.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kommer att bidra genom att vara aktivt engagerad och skapa intressanta och trovärdiga scenarion. jag kommer också vara villig att samarbeta med andra spelare för att skapa spännande berättelser och situationer.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att spela för motpartens seger i scenariot handlar om att sätta andra spelare intressen före dina egna. Genom att medvetet agera på ett sätt som gynnar mot parten . Det kan till exempel innebära att någon accepterar att förlora en strid.

Hur hittade du Unive? Jag hittade Unive genom att jag och min kompis letade efter en ny server att spela på och då såg vi Unive och blev väldigt intresserad när vi såg Spelantalet.

Vidare till intervju, du har 48 timmar på dig att göra den annars blir den automatiskt nekad. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka