Accepterad 38k Baby | Ban överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

38k Baby

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/38kBaby

Ditt Hex-ID: 110000137b0921a (Hex)

Vad är din discord tagg? Olle#7615

Vem var det som bannade dig? Limpis

Hur lång tid var din ban? 15 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Vad står det som exakt anledning till din ban när du försöker komma in? Grov hets OOC

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För de var trötta på discosionen

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag satt mitt i cs comp och sen så ser jag en kille som sitter försvarar och hur det är rätt att säga N ordet och att det är samma sak för kalla någon för svenne osv. Skrev jag gå framm till en svart person i ett utsatt område och säga de och se ifall det verkligen inte betyder något jävla pajas.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Personligen tycker jag att det är felaktig då jag argumenterande emot en racistiskt person. Men jag förstår även varför en straff valde att banna

Hur många tidigare avstängningar har du? Inga alls

Ifall du hade blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. .

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade bara kunnat skita i den och fortsatt mitt comp

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yessir

Vill bara förtydliga så du förstår. Oavsätt om du argumentera för eller emot något så hetsar du fortfarande i situationen. Vilket är regeln vi utgår ifrån. Inte om du står upp för något eller inte. Det är självklart inte okej att uttrycka sig racistiskt men det bästa är att inte lägga sig i och låta staffs ta hand om det isåfall.

Vill bara förtydliga så du förstår. Oavsätt om du argumentera för eller emot något så hetsar du fortfarande i situationen. Vilket är regeln vi utgår ifrån. Inte om du står upp för något eller inte. Det är självklart inte okej att uttrycka sig racistiskt men det bästa är att inte lägga sig i och låta staffs ta hand om det isåfall.
Staff verkade inte vilja ta åtgärder på Lugge som faktiskt uttryckte sig på det här sättet- därav kände jag för att ingripa. Försökte på något sätt få honom att ta bort sitt meddelande, eller ändra. Klart som fan man blir sur på någon som skriver ut n-ordet. Nämen låter det verkligen rättvist? Han kallade någon för n-ordet, och jag kallade honom för pajas av den anledningen- ändå sitter jag på indragna roller och han har kvar sina.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka