Nekad 36an | Chef-jobb ansökan [Melvinsoder]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,239
Reaction score
173
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Malmqvist

Vad heter du IRL? Ali

Vad heter du på discord? K!LØ#0346

Hur gammal är du? 15

Hur länge har du spelat på Unive? Vet faktiskt inte men väldigt länge

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? som bitr chef på Malmqvist ab jag skulle först och främst försöka få de så aktivt som möjligt för jag har märkt att de inte är de kommer anställa många kommer göra mycket annonser och försöka utveckla Malmqvist på de bästa jag har att röra mig med skulle försöka öka kund nöjdheten pågrund av att många beställer bilarna men när dom väll är fram så är de ingen som kommer och öppnar så bilarna står där och då blir dom missnöjda och jag ska ändra på jag ska öka servicen öka kunder öka arbetare kommer göra så Malmqvist blir aktivitet och för att de ska bli aktivt måste de finns arbetare och jag kommer ge dom de stödet dom behöver i början hjälpa dom vissa dom rätt vägg så Malmqvist blir aktivt och bra igen som de va en gång i tiden Jag skulle också arbeta med att utveckla. och om jag ser minsta korruption med till exempel ger gratis bilarna till kompisar kommer jag sparka direkt för de är många som gör de och de inte bra för branchen vi går minus och vi kan inte öka säljningen på bilarna så vi drar in pengar och jag skulle annonser dagligen jätte ofta göra genom att använda sociala medier och andra digitala kanaler för att nå ut till fler kunder och skapa ett bra band igen och jag är redo att ta de stora kliv för Malmqvist så att de verkligen blir bra denna gång ge mig en chans ni ska se hur fixa till Malmqvist med mina kollegor ////MVH SHASTA LAROUMI ////AKA LAROMI

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har inte mycket erfarenheter men har jobbat inom bil branschen är bra på att sälja

Hur ofta kommer du vara inne?
Lov:
Måndag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Tisdag 11:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Onsdag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Torsdag 09:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Fredag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Lördag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Söndag 11:00 till 00:00 Kan va mer men detta är minimum

Skolveckor:
Måndag 15:00 till 23:00
Tisdag 15:30 till 22:30
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:30 till 23:00
Fredag 14:30 till 01:30

Helger:
Lördag: 10:00 till 01:00
Söndag 11:30 till 00:00

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absoult skulle jag de bara för att jag inte blir chef betyder de inte att jag ska sluta spel på unive

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Absoult inte jag satsar på unive

Har du läst våra Regler? Yes de har jag gjort

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka