Accepterad 36an | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

E34

Välkänd Medlem
Meddelanden
1,241
Reaction score
173
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199229414623/

Ditt Hex-ID: steam:11000014ba5acdf

Vad är din discord tagg? E34#0346

Vem var det som bannade dig? 1bailybog

Hur lång tid var din ban? 2 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild_20230214_234446.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Pågrund av att jag inte hade röst efter käräkter för de ska va så realsikt rp och jag förstår detta oc hjag ångrar att jag ej dubbelcheckade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag försökte sälja min bil och hålla på och när jag ser en som vill byta min bil så säger jag va vill du ha han sa vi kan byta och så sa jag ajt vi byter men när vi skulle byta så blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. både ja och nej de är jo självklart mitt fel att jag inte dubbelchekade pågrund av att de va en uppdatering på nått skit eller de va nått tekniskt för mig och då gick inte min voicechanger igång och när den slutligen funkade så checkade jag aldrig för jag todde jag sätte på voicechanger anledning varför den ej funka va rför jag inte hade sätta på en inställning för nått hade återstället dom inställningarna och när de inte gick sätta på och den funkade i discorden och då trodde jag själv att den funkade i fivem men de verkar inte som den funkade och nu så kommer jag hädan efter använda en annan voice changer som jag vet kommer att funka

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Att inte ha mask på allmäna platser och att inte prat i ooc chatt på ooc

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja att kunna se till innan att se att den verkligen funkade och inte bara tänk på att den funkar på discorden hädan efter kommer jag dubbel checka

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att man ska alltid dubbelkolla så att den är på och man ska kunna ha röst efter karaktär oc hman ska ha röst efter karäktär så att de blir realsitskt och jag har fattat min ban jag ångrar att jag ej dubbelchecka

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut förstår jag detta

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka