- Meddelanden
- 1,239
- Reaction score
- 173
Vad är ditt namn i verkligheten? Ali
Ditt discordnamn: E34#0346
Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2008
Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka som Helper är just för att hjälpa till på unive, så att de kommer spelare som verkligen vill spela på serven och hjälper folk i support donation krim överallt så att jag kan stabilisera så att dom som behöver hjälp i suppoort eller liknade så att jag kan finnas där för dom och jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare för om de inte är bra spelare blir de bara kapott med allt och jag vill bygga upp de med de jag har och jag kan få in bra medlemmar och när man spelar på denna, alla ska kunna reglerna och att det inte ska behöva bli för om ni tycker är viktigt kommer inte kunna prioritera för då kommer de mängder med report /help report och allt möjligt men jag som HELPER vill reda ut detta så att staffs slipper lite av detta och så ni också får tid att rpa istället för ta support ärenden hela tiden för att folk inte riktigt kan reglerna till 110%.Naturligt vis så kommer jag att göra mitt arbete/jobb för att jag vill hjälpa unive på de sätt jag kan och jag vet hur man handskas med HELPER Perms och jag vet commandon som man måste veta för att bli HELPER och som det ska och det är nått jag vill vara aktiv inom då det för mig känns som en sak som är roligt de jag tycker är roligt är att kunna va del i en server och hjälpa unive och känna mig stolt över hur jag hjälpte unive och min personlighet är jag väldigt social av mig så att prata och att bemöta nytt folk är inget problem. Naturligt vis jag kan hantera folk som kanske är lite arga och jag kommer att svara på så många help support fall de bara går för jag vill vissa att jag är värd denna position jag kanske får och så kommer
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov: Måndag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Tisdag 11:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Onsdag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Torsdag 09:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Fredag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Lördag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Söndag 11:00 till 00:00 Kan va mer men detta är minimum
Skolveckor:
Måndag 15:00 till 23:00
Tisdag 15:30 till 22:30
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:30 till 23:00
Fredag 14:30 till 01:30
Helger:
Lördag: 10:00 till 01:00
Söndag 11:30 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? Välidgt länge
Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte som staffs jag har varit servervakt och andra grejer jag kan väldigt mycket inom Helper för jag har varit de förut på en annan server och varit ägare av en server ochså kan lite kommandon
/noclip går i noclip mennas du är osynlig och kan flyga runt
/freze [id] att du frezzar nån så att personen ej kan gå
/unfreze [id] att personen kan gå igen
/kick [id] att man kickar nån
/dv att man tar bort en bil
/revive [id] att man återupplevar nån IG
/spec att man speccar en plats eller nån
/giveitem [namn på föremålet] [id] att men ger en sak till nån
/bring [id] tar personen till dig
/clearchatt rensar chatten
/skin [id] ger skin till nån
/who [id] kollar vem han är vilka roller
/ooc skickar i ooc så alla kan se
/goto [id] att man går till nån
/sv pratar i sv chatten
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Krim jobb och support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? vet faktiskt inte
Ditt discordnamn: E34#0346
Ange ditt födelsedatum 6 Oktober 2008
Varför ska just du bli staff? Det som får mig att ansöka som Helper är just för att hjälpa till på unive, så att de kommer spelare som verkligen vill spela på serven och hjälper folk i support donation krim överallt så att jag kan stabilisera så att dom som behöver hjälp i suppoort eller liknade så att jag kan finnas där för dom och jag tycker att det är viktigt att denna server ska drivas med bra rpare och spelare för om de inte är bra spelare blir de bara kapott med allt och jag vill bygga upp de med de jag har och jag kan få in bra medlemmar och när man spelar på denna, alla ska kunna reglerna och att det inte ska behöva bli för om ni tycker är viktigt kommer inte kunna prioritera för då kommer de mängder med report /help report och allt möjligt men jag som HELPER vill reda ut detta så att staffs slipper lite av detta och så ni också får tid att rpa istället för ta support ärenden hela tiden för att folk inte riktigt kan reglerna till 110%.Naturligt vis så kommer jag att göra mitt arbete/jobb för att jag vill hjälpa unive på de sätt jag kan och jag vet hur man handskas med HELPER Perms och jag vet commandon som man måste veta för att bli HELPER och som det ska och det är nått jag vill vara aktiv inom då det för mig känns som en sak som är roligt de jag tycker är roligt är att kunna va del i en server och hjälpa unive och känna mig stolt över hur jag hjälpte unive och min personlighet är jag väldigt social av mig så att prata och att bemöta nytt folk är inget problem. Naturligt vis jag kan hantera folk som kanske är lite arga och jag kommer att svara på så många help support fall de bara går för jag vill vissa att jag är värd denna position jag kanske får och så kommer
Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Lov: Måndag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Tisdag 11:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Onsdag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Torsdag 09:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Fredag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Lördag 10:00 till 01:00 Kan va mer men detta är minimum
Söndag 11:00 till 00:00 Kan va mer men detta är minimum
Skolveckor:
Måndag 15:00 till 23:00
Tisdag 15:30 till 22:30
Onsdag 15:00 till 22:00
Torsdag 15:30 till 23:00
Fredag 14:30 till 01:30
Helger:
Lördag: 10:00 till 01:00
Söndag 11:30 till 00:00
Hur länge har du spelat på Unive? Välidgt länge
Har du tidigare erfarenheter som staff? Inte som staffs jag har varit servervakt och andra grejer jag kan väldigt mycket inom Helper för jag har varit de förut på en annan server och varit ägare av en server ochså kan lite kommandon
/noclip går i noclip mennas du är osynlig och kan flyga runt
/freze [id] att du frezzar nån så att personen ej kan gå
/unfreze [id] att personen kan gå igen
/kick [id] att man kickar nån
/dv att man tar bort en bil
/revive [id] att man återupplevar nån IG
/spec att man speccar en plats eller nån
/giveitem [namn på föremålet] [id] att men ger en sak till nån
/bring [id] tar personen till dig
/clearchatt rensar chatten
/skin [id] ger skin till nån
/who [id] kollar vem han är vilka roller
/ooc skickar i ooc så alla kan se
/goto [id] att man går till nån
/sv pratar i sv chatten
Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Krim jobb och support
Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? vet faktiskt inte
Senast ändrad: