Nekad 360TI | Medlem ansökning [Karim_comviq]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

360TI

Icke Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? neo

Vad är ditt discord namn? 460TI vet ej #coden

Vad är ditt födelsedatum? 20 Juli 2023

Berätta om din karaktär. min karaktär heter Leon Olsson och är 22år Leon har en tvilling som heter Neo Olsson Leon och Neo har inte haft det så lätt i deras liv de var hemma själva väldigt mycket och när föräldrarna var hemma så drack det mycket och var väldigt stökiga vår mamma gav oss dåliga mediciner så de blev bara sämre och sämre varför mamman gav Neo och Leon dessa var för att de skulle få pengar av olika föreningar pga att neo och Leon var så sjuka som de var. Mamman hette Karin och pappan hette Patrik Neo och Leon hade faktiskt bra i skolan de hade bra betyg och bra lärare som stöttade dem. Neo och Leon blev aldrig upphämtade i tid så när det det hade gått ett tag efter många förseningar så gjorde skolan en polisanmälan men polisen hade inga bevis så allt fortsatte. Det var sen en dag när neo och Leon var hemma som tvn startade de var nyheterna och på nyheterna stod det att en kvinna och en man hade gjort ett butiksrån och så var det en bild när Leon tittade närmre så såg han att de var Patrik och Karin då blev de väldigt rädda och nervösa och det var då föräldrarna kom hem Neo stänga av tvn och allt var lugnt dagen efter rymde de och gick till en lärare på deras skola som hette Magdalena de sa vad som hade hänt och Magdalena bestämde sig för att adoptera Neo och Leon och de är nu de är i 2022 och vill bli polis tillsammans.

Vad kan du bidra med till serverns RP? jag kommer bidra med bra och rolig rp med hög nivå på min rp kommer även göra så att alla andra som jag rpa med har bra rp och en högnivå på sin rp kommer även göra rolioga och bra utväcklade sinarion med högnivå på min rp

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska göra så tex polisen har det roligt i ett sinario med kriminella så tex att det it behöver altid sluta i skottlosning att dom kriminella kan tex ge upp och göra det roligare för alla så man gör det lika kul för båta parterna

Hur hittade du Unive? spelat här inann och har polare här

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka