Dubbelpost 360Hz | Chef-jobb ansökan [Nizze]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

360Hz

Icke Medlem
Meddelanden
20
Reaction score
1
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Falck

Vad heter du IRL? Luka

Vad heter du på discord? oof#2641

Hur gammal är du? 17. (2004)

Hur många timmar har du på Fivem? Sammanlagt ca 1000 timmar.

Varför vill du just bli chef på det jobbet? Jag vill bli Falck chef för att jag vill kunna göra dem anställda på Falck bra/bättre så att dem arbetar bra och samt har bra rp. Och jag vill bli chef eftersom att det är ett ganska viktigt jobb för alla som behöver laga bilar och sånt. Jag har vart med om att vissa på Falck har slagit ner mig för ingenting men om jag blir chef så ska jag försöka lösa det så att det inte blir så. Jag vet även en hel del om yrket. Och jag vet även hur man ska bete sig då jag har jobbat hos Falck. Jag är även vädligt aktiv vilket kommer göra att jag har mycket tid att lägga Som Falck chef. Jag vill också bli chef för att kunna anställa bra personer som verkligen vill bli anställda jag kommer även välja bra personer så att det inte springer runt lallare på Falck utan att dem anställda ska kunna rpa bra. Och jag gillar väldigt mycket att rpa och att hjälpa andra ingame. Jag vill även bli chef för att jag känner att jag kan dem sakerna som en Falck chef borde kunna jag kommer även vara noga med roller som folk har t.ex biträdande

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har jobbat som Falck då jag var biträdande chef där så jag har erfarenheter. Och när jag var det så tog jag många intervjuer samt jag arbetade väldigt vädligt bra och var aktiv varenda dag. Och när jag var falck så såg jag till att dem som jobbade skötte sig och gjorde sitt arbete bra.

Berskiv din karaktär? Min karaktär är 26 år gammal och heter Miroslav Andric. Andric gillar en balans mellan att jobba och att njuta av livet. Andric blev drabbad av kriget år 1999 i Serbien. Situationen i Serbien försämrades under de kommande 10 åren och han bestämde sig för att emigrera. Andric flydde till Unive år 2019 där han idag bor själv. Han har jobbat dag och natt för att försörja sig och skicka pengar tillbaka till sin familj som stannade kvar i Serbien, men för tillfället är han arbetslös. Andric gick sin företagsekonomiutbildning i Serbien tills den avbröts av kriget, nu är han tvungen att plugga vid sidan om jobbet och är på sin sista termin av utbildningen. Andric's meriter är att han snart är en utbildad företagsekonom som betyder att han har erfarenheter att driva ett företag. Andric brukar vara deppig eftersom att han inte har nåt jobb och tänker hela tiden på sina vänner som dog under kriget. Andric pratar med Jugoslavisk brytning då hans Svenska inte är helt ren ännu. Andric är en driven man med ambitioner som strävar efter att skapa något av sitt liv och kunna försörja hans familj. Han är ödmjuk och strävar efter att lära sig nya saker. För ett år sedan bestämde Andric sig för att ta tag i sitt liv och han skaffade körkort och jobb som bland annat mekaniker, och han har i dagsläget även skaffat sig ett hus. Han har börjat må bättre och bättre. Andric har bott i hans nya hus i 6 månader nu och lever ett mycket bättre liv jämfört med hur han levde när han först kom till Unive. Andric jobbar just nu inte men han vill bli bilmekaniker just nu då det har varit ett av hans intressen sedan han varit liten. Nu vill Andric försöka ha möjligheten att bli en mekaniker och Andric hoppas nu att han får chefspositionen för han behöver kunna försörja sig själv och sin familj.

Hur ofta kommer du vara inne?
•Måndag - 14:30 - 23:00

•Tisdag - 14:30 - 22:00

•Onsdag - 14:30 - 23:00

•Torsdag 14:30 - 00:00

•Fredag - 12:40 - 05:00

•Lördag - 09:00 - 06:00

•Söndag - 08:00 00:00
Det kan ändras ibland kan jag spela längre och i bland kortare men dem här är dem som är mest troliga att jag spelar efter
(LOV)
•Måndag - 10:00 - 04:00

•Tisdag - 07:00 - 08:00 (nästa dag)

•Onsdag - 08:00 - 04:00

•Torsdag 09:00 - 00:00

•Fredag - 10:00 - 05:00

•Lördag - 09:00 - 06:00

•Söndag - 08:00 05:00
Dessa tider är jag online men kommer vara ingame ofta också

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Absolut.

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej.

Har du läst våra Regler? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka