Nekad 3262mini | Medlem ansökning [DJ]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

3262mini

Medlem
Meddelanden
4
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Douglas Martinsson

Vad är ditt discord namn? 3262 mini

Vad är ditt födelsedatum? 17 Augusti 2004

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Leo Göransson och är 18 år gammal och gillar bilar väldigt mycket, hela hans uppväxt har bestått av att laga bilar och hjälpa sin far med att jobba ute på landet där han bor, han har alltid haft mycket att göra efter skoltid då han måste direkt hem för att hjälpa sin far. men han kämpar på så mycket han bara kan för att lära sig mer om bilar och att lära sig mer om att jobba på ett landställe. snart är det dags för honom att ta studenten och att söka jobb som bilmekaniker då han kan väldigt mycket om bilar, när han ska börja jobba som bilmekaniker så vill han även ha ett par bra kollegor som är äldre och som kan lära han allt inom bilmekaniker som dem äldre kan. leo göransson är en väldigt social person som älskar att träffa nya vänner och köra bil tillsammans. han har en tjej som heter stella men han bor fortfarande hemma då han väntar på att ta studenten och kunna jobba och tjäna ihop pengar till att bo med sin tjej!

Vad kan du bidra med till serverns RP? roliga scenarion samt en bra och rolig rp nivå då jag har mycket erfarenhet inom rollspel

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att det ska vara roligt för alla i scenariot och inte bara göra så det bli kul för en själv så som att ge polisen en chans i skott jagat scenario.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? ja jag har både läst och förstått. tex RDM VDM fearRP NLR Powergaming

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Ja de har jag

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? inte vad jag kan komma på just nu iallafall :)

Nekad, utveckla din karaktärs personlighet, mer om backgrund och vad den sträver på Unive

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka