- Meddelanden
- 69
- Reaction score
- 1
Blacklist-referens
ID: 638 — Övrigt
Anledning: doxx, garvar i supp problem spelare
Personal: Zeno
Datum: 2026-03-01
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag och några polare satt o skoja med en kille som nu är pbannad runt klockan 5-6 på natten/morgonen. Jag känner den här personen tillräckligt bra för att känna till hans irl namn men vi är inte alls nära. Det var då han ringde min kompis och han hade på högtalare. Vi var typ 5-6 personer som alla satt och skrek och skojade runt med honom. Då så dum som jag var säger jag och en annan kille (varjbo) hans irl namn för att försöka leka rolig. Han skrattar åt de och sa något i stilen med ''omg du är så tuff som kan mitt namn'' så jag tänkte inte så mycket på det. Då någon timma senare hoppar han supp på mig och jag skulle väl tro att han blev ganska så irriterad på mig för att några randoms han inte känner till nu kan hans irl namn. Vill också snabbt säga att killen som sa hans irl namn med mig blev unbannad för detta för ungefär en månad sedan men det betyder såklart inte att jag också ska få bli unbannad.
Tar du ansvar för det som hände? 100%. Nu i efterhand märker jag hur barnsligt det var av mig att säga hans irl namn framför andra personer som han inte ens känner. Bara att jag säger hans namn ig är redan fel där eftersom att man ska driva en hög rp nivå.
Vad har du lärt dig sedan dess? Hur jobbigt det måste han varit för honom eftersom att vi var ändå rätt många där och hans namn kan ju spridas runt jätte enkelt . Samt som jag sa tidigare hur jäkla barnsligt det var av mig att doxxa honom. Det är viktigt att tänka på rpn och inte använda sig av ooc ig.
Varför ska vi ge dig en till chans? Har såklart blivit pbannad tidigare av misstag som jag har lärt mig av och aldrig kommer ske igen. Jag förstår till 100% varför ni inte skulle vilja ha mig tillbaka. Men jag är verkligen ingen problemspelare och skulle bara vilja ha kul med vänner inne på servern och bidra till en hög och rolig rp nivå.
Har du bevis som stödjer din överklagan? -
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja