Nekad 300aik | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

300aik

Icke Medlem
Meddelanden
69
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199131441513/

Ditt Hex-ID: steam:110000145ceb969

Vad är din discord tagg? 300aik

Vem var det som bannade dig? hedgehog

Bild på banmeddelande: ban.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag fuskade

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hedgehog drog in mig i krim support för att han trodde att jag satt på fusk. Då så pc checkade dom mig flera gånger fast pc checken var buggad och den fastnade på 6% varje gång. Till slut så funkade den och då fick dom fram ett resultat där det stod att jag hade fusk.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var ingen felaktig ban, jag erkänner att jag fuskade.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 4 gånger på ungefär ett år så är inte en problematisk spelare skulle jag säga, även fast jag brukade sitta och använda esp på servern så bröt jag inte så många regler. Den grovaste bannen jag minns var när jag sköt en polis på motorvägen då min gängboss låg på marken och jag ville inte att han skulle bli tagen. Har dessutom blivit bannad för halv ooc.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat hållt en hög rp nivå som jag hade innan jag började fuska. Många personer jag kände började fuska och övertalade mig till att ''bror du kommer aldrig bli catchad det är för kul o fuska'' fast nu i efterhand märker jag att det inte alls är kul då man alltid åker fast på fusk. Jag har märkt att jätte många fuskare blivit bannade i bara augusti, då jag var en av de. Hoppas också ni förstår att jag hade en bra rp nivå innan jag valde att fuska, har inte så grova bans och kunde bete mig med min krim roll.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja verkligen! Det är inte värt att fuska och speciellt att inte lägga ut montage efter. Då jag hade många vänner inom rpn som jag tyckte var jätte roliga att rpa med och jag är också jätte ledsen att jag valde att droppa montage direkt efter. Det var riktigt dåligt gjort av mig och märker nu i efterhand att det absolut inte är värt att göra dessa grejer.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail

Hej!

Jag kommer ge dig ett exklusivt erbjudande till unban, efter skadan som du orsakat på servern och även med tanke på riskerna så kommer vi att erbjuda en deal på summan 1990kr för en unban här på Unive. Om du inte är intresserad, vänligen skapa inte en ny överklagan. Det är inte förhandlingsbart det är detta som gäller

Detta kommer även vara det enda sättet att få bort din ban

Mvh cmail
kan philip320 kolla på överklagan innan du skickar detta?

kollar du ens på överklagan? elr copy pastar du ba det där erbjudandet? tycker alla förtjänar en till chans, speciellt om man kan bete sig och hålla en hög rp nivå

kollar du ens på överklagan? elr copy pastar du ba det där erbjudandet? tycker alla förtjänar en till chans, speciellt om man kan bete sig och hålla en hög rp nivå
du förtjänar ingen chans efter du fuskat och lagt upp p12 montage

du förtjänar ingen chans efter du fuskat och lagt upp p12 montage
har ju sagt att jag ångrar de jag gjort men du kanske inte har läst det jag skrivit. det är därför jag skulle vilja att philip320 kollar på den innan du skickar ut erbjudandet för han faktiskt läser det jag skrivit. :)

har ju sagt att jag ångrar de jag gjort men du kanske inte har läst det jag skrivit. det är därför jag skulle vilja att philip320 kollar på den innan du skickar ut erbjudandet för han faktiskt läser det jag skrivit. :)
han kommer bara neka dig för vi ger inte folk som dig andra chanser 😄

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Hedgehog drog in mig i krim support för att han trodde att jag satt på fusk. Då så pc checkade dom mig flera gånger fast pc checken var buggad och den fastnade på 6% varje gång. Till slut så funkade den och då fick dom fram ett resultat där det stod att jag hade fusk.

han kommer bara neka dig för vi ger inte folk som dig andra chanser 😄
är du säker på det? ni har ju unbannat en jävla många fuskare som inte ens kunde hålla en hög rp och som sitter på 70 bans. Men jag kan faktiskt bete mig och tycker ni borde ge mig en till chans. Jag vill inte ens krim rpa igen, jag skulle vilja bli polis med en polare och hålla hög rp

är du säker på det? ni har ju unbannat en jävla många fuskare som inte ens kunde hålla en hög rp och som sitter på 70 bans. Men jag kan faktiskt bete mig och tycker ni borde ge mig en till chans. Jag vill inte ens krim rpa igen, jag skulle vilja bli polis med en polare och hålla hög rp
vi komemr ej unbanna dig. du måste betala punkt slut

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka