Accepterad 2z23 | Ban Överklagan [Akam]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Z77

Icke Medlem
Meddelanden
298
Reaction score
6
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199164872615

Ditt Hex-ID: 110000147ccd7a7

Vad är din discord tagg? Z77#8938

Vem var det som bannade dig? pvpujo PLACERAD av Deeypz

Hur lång tid var din ban? 3 dagar

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: babbbbbbbbbbbbbbb.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? OOC ingame

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag såg en kille som satt på sin bil sedan gick jag och satte mig brevid han. O jag började prata med honom sedan så frågade jag honom hur gammal han är " i huvet" så svarade han och jag svarade 16 med 16(jag är 07 ska välja gymnasie detta året, fyller tidigt) sen började jag fråga om hur gymnasiet var sen sa han att han ska jobba klockan 21 30. Han berättade även om vart han hade gått på för gymansium samnt linje. Han berätta även lite tips och sedan trodde jag min dator krasha men jag blev bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag gjorde fel att jag frågade hur gammal han var i hjärnan som var fel.. Sedan gjorde jag fel att råka nämna fivem ingame.. Jag gjorde också fel att jag började fråga om tips inför gymnaise val osv.

Jag förstår er till 100% och förstår varför ni bannade. Men jag tycker 3 dar är mycket specielt när helgen är här och jag kunde tagit en varning. Men som sagt jag förstår alvaret angående halvt OOC och OOC

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad 1 gång tidigare. Detta är min andra..... Första gången jag blev bannad var för att jag skrev kriminellt på twitter. Men jag har lärt mig utav detta och har aldrig skett igen sedan det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? 1 Jag hade ej börjat snacka med honom
2 Jag hade kunnat be om ursäkt och gått iväg när jag märkte att jag gjorde fel
3 Jag kunde tänkt mer på vad jag skulle säga/inte råka säga något dumt.
4 Jag hade kunnat be om hans dc och pratat me han på discord och frågat om gymnaise tips via discord istället för att prata via unive.

Har du lärt dig någonting efter din ban? JA, jag har lärt mig en hel del av denna bannen.
Jag trodde det inte var förbjudet med halvt ooc/kodnamn. Dvs säga att någon fick flygbiljet etc. Men jag har lärt mig nu och detta kommer inte hända igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Absolut.

Tillbaka