Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Grove Street Pizzeria
Vad heter du IRL? Kalle
Vad heter du på discord? 2xyr#0571
Hur gammal är du? 13 snart 14.
Hur länge har du spelat på Unive? Ett bra tag, kanske ungefär ett halvår.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill att Pizzerian ska vara aktiv igen då jag anser att det blir sjukt mycket roligare rp med en chef som är i ett gäng som gör pizzerian aktiv och att det blir allmänt vanligt att vara där. Jag kommer försöka göra så att gänget äger pizzerian och ingen anställd ska vara med i något annat gäng (Undantag kan tas). På det viset vinner mitt gäng på det, det blir bättre för rpn samt roligare för pizzerian.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min pappa var chef på en pizzeria och han jobbar i en annan stad. När jag var ung så fick jag mycket erfarenheter inom det och därför vet jag hur allt ska skötas och hur marknadsföring går till.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag kommer jag dra till pizzerian ett tag och kolla till läget.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nejdå.
Har du läst våra Regler? Yes.
Vad heter du IRL? Kalle
Vad heter du på discord? 2xyr#0571
Hur gammal är du? 13 snart 14.
Hur länge har du spelat på Unive? Ett bra tag, kanske ungefär ett halvår.
Hur rollspelar du på servern? Med i gäng
Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag vill att Pizzerian ska vara aktiv igen då jag anser att det blir sjukt mycket roligare rp med en chef som är i ett gäng som gör pizzerian aktiv och att det blir allmänt vanligt att vara där. Jag kommer försöka göra så att gänget äger pizzerian och ingen anställd ska vara med i något annat gäng (Undantag kan tas). På det viset vinner mitt gäng på det, det blir bättre för rpn samt roligare för pizzerian.
Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Min pappa var chef på en pizzeria och han jobbar i en annan stad. När jag var ung så fick jag mycket erfarenheter inom det och därför vet jag hur allt ska skötas och hur marknadsföring går till.
Hur ofta kommer du vara inne? Varje dag kommer jag dra till pizzerian ett tag och kolla till läget.
Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Självklart.
Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nejdå.
Har du läst våra Regler? Yes.