Inaktuell 2xyr | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2xyr

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: 2xyr#0571

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jo, jag har alltid gillat Unive Roleplay sedan jag började spela på servern och det var ju ett ganska bra tag sedan. Jag har inte varit medlem på unive i mer än ett år men ändå så älskar jag Unive och trots allt så är det den ända servern som jag spelat på. Jag har fått 7 bans i total kanske och senaste bannen jag fick var ungefär juni/juli när jag var relativt ny till rpn. Jag anser själv att min rp på den tiden inte var så bra men nu har den förbättrats med tiden vilket innebär att jag kommer lära andra hur man rpar bättre. Jag älskar unive till botten av mitt hjärta och vill verkligen vara Helper igen. Jag vill gärna också bli donations ansvarig då det är det jag aldrig har varit av tiden när jag var f.d helper och det är det kriminella området som intresserar mig sjukt mycket men nu när jag är med i ett gäng så strävar jag hellre efter donation ansvarig. Min senaste ban var ca 1-2 veckor sen då jag inte rpade på kyla så bra och därefter så lärde jag mig och började rpa mycket bättre på kylan, innan dess var första bannen i juni/juli

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Varje dag, väldigt mycket. Nu när det är mycket plugg och prov så kommer jag inte vara inne varenda timme liksom men jag ska göra det bästa av tiden jag har. Samt att det är jullov vilket bara är bra.

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan någonstans vid april

Har du tidigare erfarenheter som staff? yes det har jag. F.d helper x2 samt f.d MA för några dagar sen men jag sa upp min MA. Jag vill gärna bli helper då det är det jag gillar och jag kan alla commands, det var ett tag sen jag var helper men kommandsen sitter ändå någonstans i hjärnan.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? ja, nu när jag är med i ett gäng så vill jag inte vara kriminell ansvarig och jag vill testa på något nytt, det vill säga donation ansvarig. Jag gillar och sitta i support och prata me andra så donation och support ansvarig passar mig.

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka