Inaktuell 2xyr | Ansökan till Staff

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2xyr

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Ditt discordnamn: 2xyr#0571

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Varför ska just du bli staff? Jag är engegerad och driven. Jag älskar unive till botten av hjärtat och alla dem gånger jag har varit staff så har jag verkligen försökt. Vissa dagar var jag kanske 50% men alla andra 100%. Jag märkte att det ej är tillräckligt och det är därför jag blev demotad 2 gånger och inte blev MOD. Men denna gång vill jag ge 100% alla dagar och kunna jobba hårdare och mer... Jag vet att skolan börjar nu och jag ska börja åk 8 men jag vill ej att det ska hindra mig. Mindre timmar = Jobba hårdare. Jag vill verkligen sikta mot mod denna gång och vill ge mera engegemang till servern och verkligen visa att jag kan. Det skulle vara jätte kul att komma tillbaka. Med hur saker ser ut just nu vill jag försöka vara en hjälpreda och banna problemspelarna. Med allt som händer just nu vill jag vara helper igen då det var sjukt roligt och jag lärde mig mycket. ÄNDRAT: Nu när helpers kan bli Kriminell Ansvarig så är det det jag vill sträva efter. Jag känner att med hur det ser ut just nu vill jag kunna medverka och hjälpa till så att det kan bli bättre

Hur länge kan du vara aktiv på servern varje dag? Nu när skolan börjar och jag kommer ha extremt mycket plugg så är det nog inte jätte ljust med timmarna. Men det är fortfarande väldigt mycket. Jag kommer vara så aktiv som det krävs och jobba hårt.

(DETTA ÄR EN DUBBELPOST MEN JAG HAR REDAN BETT OM DEN FÖRSTA ATT BLI RADERAD)

Hur länge har du spelat på Unive? Sedan någonstans vid april

Har du tidigare erfarenheter som staff? Yes. 2 gånger helper och jag har lärt mig sjukt mycket och vet hur det går till.

Vilka områden i staff teamet är du intresserade att jobba inom? RP, Support, Jobb, Kriminell, Donation

Finns det något område utifrån de ovanstående som du inte är beredd att jobba inom? Börja med rp ansvarig i ett tag och donation och jobb. Sedan support vid sidan. Slut målet är donation, jobb och kanske support. (är också engegerad inom kriminell men det är om jag någon gång blir mod! (NU när helpers kan bli kriminell ansvariga så vill jag gärna bli kriminell ansvarig istället för donation.)

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka