Nekad 2xyr | Ansökan till Servervakt [cindyfisk]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

2xyr

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? 2xyr

Vad är ditt Hex:ID 110000149a2934f

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Beskriv din dagliga aktivitet. Brukar ändå rpa ganska mycket på just lovet, men under skolgången så blir det inte licka mycket. Skulle säga ett par timmar varje dag men främst på helgerna.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 2023/11/04, Var däremot medlem i över 1 år innan min ban.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 14 bans.1703789275201.png

Har du tidigare varit blacklistad? Ja, men det var för att jag lämnade servern, inget mer.

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Att hålla koll på folk medans man rpar, t.ex att se till att ingen gör något regelbrott osv. Isf måste ju personen åka på SV ban och möjligtvis få en förlängning.

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag som gängmedlem åker ofta på lallare som helt enkelt inte vill ha seriös rp, därav vill jag kunna kicka/sv banna dessa personer som lallar eller bryter mot reglerna.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. När man använder sina krafter på fel sätt, t.ex att använda toggleid i situationer som kan hjälpa en själv. Man använder liksom permsen för egen vinning. Som SV kan det förekomma att man har på toggleid i skottscenarion bara för att veta vart alla är, man kan även som SV reviva sig själv för att inte miste sina saker.

Senast ändrad:
Tillbaka