Accepterad 2xyr | Ansökan till Medlemskap Ansvarig [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2xyr

Icke Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
17
Vad är ditt namn i verkligheten? Kalle

Vad heter du på discord? 2xyr#0571

Ange ditt födelsedatum 10 Januari 2009

Var det som fick dig att ansöka till Medlemskap Ansvarig? Gillar och hjälpa servern och har alltid velat satsa på staff. Jag var MA för inte så länge sen och jag gillade det, kommer inte ihåg varför jag sa upp den men det blev som det blev. Jag gillar att hjälpa till helt enkelt.

Varför ska vi välja dig som Medlemskap Ansvarig? Jag är snäll, engegerad, driven och har det som krävs och har erfarenheter. Kan även skapa tid för MA.

Hur tycker du att man ska bemöta andra människor? Snällt, man ska vara glad och inte ha ton eller attityd.

Hur skulle du vilja påverkan betydelsen med att vara Medlem på Unive? Svårare att bli medlem men det ska inte vara omöjligt.

Vilka krav anser du att de som är Medlem på Unive ska ha? Kunna grundregler, vara seriösa och kunna bete sig.

Vad för ansvar känner du att du skulle ha ifall du vore Medlemskap Ansvarig? Ett stort ansvar då jag kan ge ut roller och jag tar in framtida trogna medlemmar till servern. Jag måste kunna neka och godkänna beroende på situation

Hur ser din aktivitetet ut? Ganska bra, på lov är jag inne väldigt väldigt mycket, på helger så är jag inne från tid till tid och på vardagar så är jag inne några timmar.

Har du som mål att gå med i staff teamet på Unive i framtiden? Ja

Finns det något annat som du skulle vilja berätta för oss? Nej

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka