Accepterad 2x2x2 | Medlem ansökning (Nat_)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2x2x2

Icke Medlem
Meddelanden
7
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? edcgar

Vad är ditt discord namn? silytrurtle

Vad är ditt födelsedatum? 11 Maj 2006

Berätta om din karaktär. Eduardo Pipono heter min karaktär och han fyller 30 år gammal. Han kommer från Colombia och flytta till univestaden för han var fattig och klara inte av de tuffa livet. Han kom också till univecity för Bret Pipino och Johansson Pipino bor där och han fick höra att de har börjat smida lite planer i unives ghetto hörn. Eduardo Pipino är väldigt seriös och inte lättkränkt. Han kan vara väldigt känslosam när det angår familj men annars är han en chillpill. Hans intressen är att begå lite busiga fasoner hit och dit men han gillar också att köra bil. Han brukar också jaga tvättbjörnar på söndagar.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Har rpat innan på servern så jag kan säga att jag vet hur man rpar enda anledningen jag förlora min medlem var för jag gjorde inte klart testperioden. Mitt sätt att bidra till serverns rp är att bara hålla en bra rp nivå och skapa en bra standard för rp på unive. Så klart kanske jag kan bli staff eller något liknande i framtiden om jag känner för det men som det är nu kommer jag bara hjälpa servern genom att rpa.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att man inte ska rpa för att vinna hela tiden. Man ska låta grejer spela ut på ett roligt sätt och inte spela för själviska anledningar. Man ska låta folk vinna scenarion för att det skapar en roligare rp. Om alla spela för motpartens vinst blir det mer komplexa och bättre utspelade scenarion vilket blir roligt för alla. Man ska inte spela för makt och pengar eller spela för att vara bäst.

Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Jag har kunnat alla regler länge, t.ex NLR, New life rule när man dör i ett scenario får man inte minnas något från det scenario. Sunt för nuft är att du ska agera logiskt allstå inte göra grejer man inte skulle göra irl. Sedan powergaming vilket är att man inte rpar på skador eller att man spelar för makt och pengar. Finns fler som jag kan men har spelat länge så jag kan alla grund regler om man frågar mig.

Har du någon erfarenhet inom rollspel? Har rpat på unive innan.

Heter du samma på discord som på steam? Ja

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag var medlem innan men sen när test medlem grejer kom in hade jag inte tid att spela och fick indraget.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Unive!
:unive:

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka