Nekad 2wx2l | Medlem ansökning | Borenstam

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2wx2l

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199172302095/

Vad är ditt namn i verkligheten? lowe

Vad är ditt discord namn? 2wx2#7621

Vad är ditt födelsedatum? 18 April 2006

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Josef Shamal. Josef Shamal är en grabb som hade en dålig uppväxt från 3-9:an. När Josef var 12 år gammal så dog hans pappa som gjorde att mamman och Josef hamnande i en stor depression som gjorde att allt gick snett för Josef. Josef började vara ute sent på kvällarna och slutade lyssna på sin mamma och började med skit (droger,vandalisering,misshandel,råna). Mamman blir orolig och ringer sedan soc som gör så att Josef får åka till ett LVU hem och ta det där ifrån. När väl Josef kommer ut ifrån LVU:T så hade han börja känna ett par grabbar som var väldigt tungt kriminella och ohyfsade av sig. Josef blev fast i deras plan och började att hålla på med det kriminella livet. När Josef var 23 år gammal så åkte han in i fängelset för grovt vapen brott och droghandel. Josef satt inne i 10 år som gjorde att han träffade mer och mer kriminella som hade mycket erfarenheter och många olika kontakter till olika gäng. Josef började känna folk i fängelset som gjorde att när han kom ut så blev han erbjuden till att åka till spanien PGA ett möte med kartellen som var en av de största gängen i Spanien. Josef får en plats i gänget efter ett långa olika möten och börjar med en stor last droghandel som går runt om i hela världen. Josef tjänar hur mycket pengar som helst och senare väljer att lämna kartellen när han är 30 år gammal. Josef ville börja tjäna vitt och leva som en fri man vilket som han inte gjorde när han var kriminell. Men kartellen tyckte ej om det han gjorde och satte ett pris på Josefs huvud som gjorde att Josef nästan tog självmord på grund av rädsla. Josef lyckades klarar sig ur situtationen och sedan försöker skapa en familj att leva med och inte ha något med det kriminella livet att göra.
Josef Shamal försöker sedan bli polis och försöker känna sig tryggare och vill hjälpa andra ungdomar eller andra äldre personer att komma ut ur de kriminella och att försöka hålla sig ifrån allt kriminellt så Josef inte hamnar på fel bana i livet ännu en gång. Josef Shamal har bestämt sig för att bli polis och inte ge upp tills det kommer att ske

Varför ska just du bli Medlem på Unive? För att jag trevlig, snäll och social person. Det hjälper mig i både ooc och ig. Dessutom för att jag är bra på att rpa och göra roliga scenarion, när jag gör scenarion tänker jag också på de jag rp:ar med så de också får ett roligt scenario och inte bara jag. jag kommer också försöka bidra med en så hög rp nivå som det bara går.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Att göra en så unik karaktär som möjligt och göra roliga, stora och lång dragna scenarion så att inte ett scenario är 5-10 minuter långt vilket gör det roligare för spelarna också. jag vill också kunna Lära känna folk ig så man kan utveckla sin rp eftersom det finns alltid små fel inom allas rp. jag kommer också ta servern och rp:n på fullaste allvar.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Vad jag skulle tolka det som är det att man inte ska spela på powergaming 2 (makt och pengar). vilket kan vara att man själv inte alltid behöver vinna olika scenarion som tex gäng relaterade saker eller tex ett butiks rån någon gång måste man bara ta att man måste förlora olika scenarion för annars kör du bara för att få så mycket makt du bara kan vilket blir tråkigt för andra spelare på servern som tex för polisen eller andra kriminella.

Hur hittade du Unive? Massor av mina vänner spelar eller har spelat på denna server och säger att det är den bästa fivem servern som följer sina regler på rätt sätt. Jag har också alltid vetat vad unive är, en skit bra fivem rp server.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka