Nekad 2wx2l | Chef-jobb ansökan [Qpark] [S1monx]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

2wx2l

Icke Medlem
Meddelanden
19
Reaction score
2
Vilket chef-jobb vill du ansöka till? Qpark chef

Vad heter du IRL? Lowe

Vad heter du på discord? 2wx2ᴺᴺᴬ#7621

Hur gammal är du? 16 år

Hur länge har du spelat på Unive? asså har spelat här i omgångar men just nu kanske 1.5 vecka i sträck men i totalt tid har det vart mer eftersom jag vart medlem tidigare

Hur rollspelar du på servern? Laglig

Hur kommer du att utveckla jobbet? Jag kommer att utveckla så att qpark blir till en bättre och en tryggare arbetsmiljö så att flera människor vill komma och prova på att börja jobba hos oss på qark. Det jag kommer arbeta emot som chef är att jag kommer anställa så mycket folk jag kan som kommer vara aktivt i sitt arbete och utföra det arbetet som ges på rätt sätt. Jag kommer vara väldigt sträng med allt som te.x är du korrupt får du sparken eftersom det är en regel som aldrig kommer att tillåtas på en arbetsplats och är man för lat och inte tar jobbet på fullaste allvar kan det leda till en jobb varning och nästa gång sparken eller sparken direkt. Dålig attityd mot kollegor, chefen eller civila kommer jag också ta åtgärder på. Jag ska försöka bygga upp ett bra förtroende på qpark så att folk inte hatar oss och att dem jag kommer att anställa kommer arbeta på rätt sätt och sätta rätt böter på rätt tillfälle och inte bestämma det själva. Jag som chef kommer också försöka göra stora samarbeten med olika jobb yrken på servern för att utveckla rp:n så mycket som möjligt som tex med mekonomen lagar dem våra jobb bilar billigare eller gratis kommer qpark komma till mekonomen och kolla så ingen står fel vilket kommer resultera ett bra och positivt förtroende för qpark. Jag kommer vara väldigt noga med mina intervjuer och att folk ska ha utvecklade svar och att man inte bara godkänner dem direkt. Folket som ska jobba på qpark ska känna att dem trivs på jobbet och att alla är trevliga mot varandra och kan samarbeta det är det viktigaste för mig, Att hela qpark kan vara tsm och utveckla rp:n tsm och hjälpa qpark uppåt.

Vilka erfarenheter har du inom jobbet? Jag har ganska mycket erfarenheter inom många olika yrken eftersom jag har innan jobbat på qpark och haft rangen anställd,personal ansvarig, och biträdande chef, har även jobbat på vianor och många andra yrken och vart ganska så högt uppsatt inom alla yrken eller bara hjälp till en ganska så stor del att styra upp allt så jag vet hur man ska bete sig och hur systemen funkar som te.x Faktura systemt och transport styrelse systemet. Vilket jag lärde mig från polisen. Jag vet hur man ska prata med folk och hur man tex utbildar sin personal om det krävs och hur man kan planera och utföra en utbildning och sen tar arbetarna med det vidare ut till samhället och bevisar att jag som chef klarar det här och att man som chef kan sin grej.

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara inne varje dag men timmar vet jag inte exakt pga jag har skola men minst 4h+ om dagen helgerna blir de nog mer

Skulle du fortsätta och spela på serven ifall du inte blir chef? Ja, Jag kommer fortsätta spela på servern ifall jag inte skulle bli chef isf får jag ansöka till ett annat jobb

Spelar du för tillfället på någon annan server än Unive? Nej, Unive är den ända servern jag spelar på

Har du läst våra Regler? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka